Toon posts:

WinXP+k7t turbo LE+Videokaartconflicten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb dus met die mobo winxp geinstalleerd.
Als ie voor de eerste keer in winxp komt staat ie op 640*480 en 4 bits kleuren.
Ik zie dan bij apparaatbeheer dat mijn videokaart (geforce 2 gts) conflicten heeft.
Bij de specificaties van die problemen zegt ie dat ie tekort systeembronnen heeft.
Ik heb al een paar keer detonator drivers geinstalleerd 30... en 40...
Maar niks helpt. Heb alleen die kut kleuren en nog steeds conflicten met videokaart. Ik heb via 4 in 1 drivers ook al geprobeerd maar dat helpt niet.
Help me. Heb altijd al win 98 se gehad en wou eens XP.
Als ik geen oplossing kan vinden ga ik weer 98 se installeren.
Help me!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al trouwens eens xp geinstalled en toen via een andere compu met win2000 via partitionmagic alles geformateerd.

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 16:27
Maak het pci slot onder je videokaart leeg (vooral als daar de geluidskaart zit) je hebt gewoon een irq conflict je moet gewoon effe wat met je pci kaarten klooien.

Last.fm
Films!

Verwijderd

Topicstarter
zal het proberen

Verwijderd

Topicstarter
Heb net effe opgestart zonder geluidskaart en netwerkkaart en prompt hij doet het. Had ik natuurlijk niet aan gedacht. Hij installeerde de netwerkkaart al met windowssetup. Dus netwerk eerder als video.
Maar hartelijk bedankt man voor de tip! Ben weer blij :)

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 16:27
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 21:16:
Heb net effe opgestart zonder geluidskaart en netwerkkaart en prompt hij doet het. Had ik natuurlijk niet aan gedacht. Hij installeerde de netwerkkaart al met windowssetup. Dus netwerk eerder als video.
Maar hartelijk bedankt man voor de tip! Ben weer blij :)
np :*)

Last.fm
Films!

Pagina: 1