CD lade stukje open door ongelukje...

Pagina: 1
Acties:

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/m.braams/got/cdlade.jpg

Zie foto hierboven (duidelijker ging niet)... Ik wilde mijn kast openmaken, maar dan moet er eerst zo'n ding van de voorkant af. Ik trok de "voorklep" er gedeeltelijk af aan de rechter kant en hoorde toen "krak!".

Ik dacht eerst dat er niks aan de hand was tot ik m'n brander's cd lade zag...

Terugduwen gaat niet echt en eject werkt ook niet. Hij komt wel een heel erg klein stukje naar voren en probeert dan weer te sluiten, wat dus ook niet lukt.

Is 'ie nou stuk?? :'(

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

cdrom open maken.
denk dat de cdrom uit de geleider ius geschoten.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• -ChRiZz-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:49
Misschien met een peperclip in dat gaatje wrotten? Anders voorzichtig openschroeven en hopen dat er niets is afgebroken .. hopen dat je hem weer aan de praat krijgt .

Slache!

• AtHomer
  • Niet online
Dan moet ik toch maar weer proberen m'n kast open te krijgen. Ik ben juist gestopt toen het niet wilde lukken... Maar ik ga nog een poging wagen.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-03 16:26
zij plaat eraf -> cdrom los schroeven-> cdrom eruit halen-> cdrom open schroieven en maken

SIM-PEL B)

• AtHomer
  • Niet online
Ik heb heb nu weer in elkaar maar nu gaat ie helemaal niet meer open :(. Hij klemt nu aan het begin.

Ik dacht dat ik hem had gerepareerd toen 'ie "tak!" zei (jah, hij praat :P) en weer normaal in z'n sporen zat zegmaar, maar dat bleek dus niet te werken...

Pagina: 1