owjee.. is mijn plexie dood?

Pagina: 1
Acties:

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Kheb gister/eerister in totaal iets van 8 cd's verprutst met mijn Plextor 8/4/32A!!

2 verschillende merken cd's geprobeerd. Op verschillende manier geprobeerd te branden (on the fly en vanaf 2 verschillende HD's).

en hij blijft op verschillende momenten gewoon hangen... Nero wil niet meer afsluiten en het enige wat helpt is de pc reboten.

Is dit nou echt het einde van mijn plexie? *snif* *snif* :'(

Valt me overigens wel wat tegen van plextor! zoveel heb ik er nou ook alweer niet mee gebrand en ik heb dat ding nu meschien 2 jaar ofzo :( :(

hoeveel grantie zit er btw op een plextor?.... die garantie zal wel net een maandje verstreken zijn natuurlijk...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:11

Sport_Life

Solvitur ambulando

Had ik ook, gewoon ff de nieuwe Nero downloaden :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:14

lonkhuijzen

100% ADH

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je aspi layer loopt te klooien. of dat windows in het geheel raar loopt te doen. Probeer eerst eens een fresh install ofzoiets :) ik weet het zou geen oplossing mogen zijn maar toch..

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Kheb nero 5.5.5.1 redleijk nieu dacht ik zo, en dan nog deze versie van Nero heeft het al tijden gedaan.

Ik kan nog es een compleet andere brand progje proberen natuurlijk.

Verwijderd

zou inderdaad eens een ander brand progie nemen. Heb ook al verschillende keren problemen gezien die hier op lijken dus zou best wel eens aan nero kunnen liggen.

Verwijderd

Chaoss schreef op 10 september 2002 @ 19:44:
Kheb nero 5.5.5.1 redleijk nieu dacht ik zo, en dan nog deze versie van Nero heeft het al tijden gedaan.

Ik kan nog es een compleet andere brand progje proberen natuurlijk.
doe dat eens voor je begint te blaaten

doet ie het met CloneCD bv wel?

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb precies dezelfde brander en precies hetzelfde probleem!

Ineens bleef hij halverwege het branden hangen, het lampje knipperde niet meer, maar nero telde zijn klokje gewoon door alsof hij niets in de gaten had. De progress bar bleef een half uur op 46% hangen en toen heb ik hem maar gereset omdat nero ook niet af wilde breken. XP wilde daardoor niet afsluiten namelijk.
Ik heb toen na de tweede verklooide cd een ander merk CDR geprobeerd die het ineens weer wel deed. Maar vanmiddag was ik ineens de helft van mijn programma's kwijt en m'n profile was ook helemaal pleite, dus nu ga ik een verse installatie van XP maken. Misschien dat het geklooi met proggies en detonator drivers alles verziekt heeft.
Ik kijk ook even voor de laatste nero update. Als 't weer niet werkt verschijnt er binnenkort wel weer een berichtje...

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 19:53:
[...]

doe dat eens voor je begint te blaaten

doet ie het met CloneCD bv wel?
Nou sorry hoor })

Ben hem op dit moment aan het testen met Fireburner 2.1.7

• Hurricane Jac
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-03 22:29
Of test hem eens op een ander systeem weet jehet gelijk zonder te installen.

P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Update:

Firmware ge-upgrade naar de nieuwste verse (1.09)
Daarna blijft fireburner 1.1.7 hangen net als Nero dat doet, lampje knipperd niet meer en de hele boel hangt vast.

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Nou hij doet het weer!

toen na Nero ook fireburner en clonecd precies hetzelfde deden.. heb ik maar besloten om mijn brander eens open te schroeven. kheb de lens met een zach doekje wat schoongemaakt.

e voila! kheb gister daadwerkelijk 2 cd's kunnen branden! B)

hij maakt nu alleen bij het opstarten van de pc een gek geluid net of er iets in de brander aanschaaft ofzo 8)7

kzal dr strax nog ff opletten... maar gezond klinkt het iig niet.

Pagina: 1