pop3 naar mailserver

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mhofstra
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-09 18:32
Ik zoek voor de Windows NT server op m'n werk een simpele e-mail server (het liefst zo goedkoop mogelijk) die de e-mail ophaalt vanaf 1 pop-box (van onze provider) en deze dan dmv message-rules (verschillende 'to' adressen) kan verdelen over diverse lokale e-mail boxen die de verschillende gebruikers dan van deze lokale mailserver kunnen halen (het liefst met het imap protocol).

Wie kan mij helpen?

Met MS Exchange kan het vast maar das vrij prijzig en veel te uitgebreid.....

Verwijderd

Ikzelf ben zeer tevreden over proxy-plus. Zowel internet als krachtige mailsorteerder meet instelbare rules.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je vraagt om een losse applicatie, dus Windows Operated Systems -> Software Algemeen

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
UH.. Kerio mailserver.. De makers van Winroute.. Met winroute kan het trouwens ook maar zijn de opties wel erg sumier

• MLS
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:31

MLS

Mdaemon- wel zeer uitgebreid, maar een stuk goedkoper dan MS-Exchange.
Website maker: Deerfield

{edit} ik zie dat de naam nu veranderd is (na een jaar of 2) in VisNetic mailserver... 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door MLS op 10-09-2002 19:27 . Reden: naam is gewijzigd ]

Verwijderd

MLS schreef op 10 september 2002 @ 19:25:
Mdaemon- wel zeer uitgebreid, maar een stuk goedkoper dan MS-Exchange.
Website maker: Deerfield

{edit} ik zie dat de naam nu veranderd is (na een jaar of 2) in VisNetic mailserver... 8)7
NIx deerfield :r , maar http://www.portland.nl/page/index.asp
mdaemon bestaat nog steeds en is van ALT-N http://www.altn.com portland is een distributeur zoals deerfiels WAS

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 13:41

Crazy D

I think we should take a look.

Je kan ook even kijken naar http://www.ritlabs.com/batpost/index.html
Ik heb m nog niet geprobeert, heb nog een jaar een upgrade-licentie voor MDaemon (das wel jammer, om upgrades gratis te kunnen downloaden moet je een upgrade-licentie kopen na je 1e jaar) maar hij ziet er wel intressant uit om eens te proberen.

The Bat! is ook van hun, en daar ben ik erg tevreden over (mailclient) dus ik verwacht eigenlijk dat hun BatPost ook wel goed is :)

:D de logviewer is 4 keer zo groot als de serversoftware zelf :D

Exact expert nodig?

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:53
De goedkoopste die ik kan vinden (en die ik zelf ook gebruik) is te vinden op www.pmail.com/overviews/ovw_mercwin.htm
Heet Mercury en kost niets.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, Mercury/32 gebruik ik ook, en ben er érg tevreden over. De nieuwste versie (3.32) is echt goed! Mét IMAP support.

Die raad ik aan!

De vakantie heeft alweer heimwee naar mij

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-09 14:21

Tuinhark

Retro

gpz500: Ikzelf ben zeer tevreden over proxy-plus. Zowel internet als krachtige mailsorteerder meet instelbare rules.
I second that!
www.proxyplus.cz

:Y)

• mhofstra
Bedankt voor jullie hulp!

Ik gebruik nu Mercury/32 en dit werkt prima!

Nu alleen nog eens een webmail server erbij, hebben jullie misschien een goed idee?

:)

Thanks!

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 12:21
via imap Squirrel ( zo doen wij dat via Mercury)

1+1+1 = 1

• mhofstra
Ik heb nu het pakket mercury/32 draaiende alleen zit ik met een klein probleempje. Ik start het pakket als service met de programma's instsrv.exe en srvany.exe uit de resource kit voor windows NT. De service geef ik de gebruikersnaam SYSTEM en hij mag interactie hebben met de desktop. Als ik na het opstarten van de server inlog komt keurig het scherm van mercury ervoor maar als ik daarna uitlog en weer inlog dan werkt het niet meer (je krijgt een wit mercury scherm, echter de server blijft wel werken). Als ik de service opstart zonder interactie met de desktop dan kan ik nooit weer het status scherm ervoor krijgen. Iemand een oplossing?

• mhofstra
Laat maar.

Het is al gelukt :-)

Ik had de service getest in Windows XP en daar deed ie zo raar. In windows NT werkt het goed :-)
Pagina: 1