Ell0wz ppl,
Ik heb een tijd geleden gepost in een topic wat ging over het overklokken van een Compaq met AMD AthlonXP cpu.
Daar stond een schema voor het overklokken door van een AMD Althon/Duron via de bruggen. (en ook een link naar een of andere calculator als ik et goed heb).
ik heb daar gezegd dat het niet zou kunnen (in de firtspost), en later hebben Thorry en FragFrog mij er op gewezen dat het wel kan.
nu heb ik 2 weken geleden een Goldfinger Device besteld bij CompTechWorld.
vandaag heb ik em uitendelijk gekregen (ze mogen wel eens opschieten daar, moet nogsteeds een Coolermaster CPU cooler hebben
), blijkt dat ding voor Slot-A CPU's te zijn
(mag wel eens vermeld worden op de site).
Nu moet ik dus toch via bruggen gaan OC'en, en ik kan de schema's niet meer vinden
wie weet waar ik die schema's (of de calculator) kan vinden?
btw, ik heb gemaild naar comptechworld of ik em trug kan sturen.
als et niet kan: wie heeft er interesse in een Goldfinger voor Slot-A CPU's ?
en ook ff linkje naar de site van de maker van dat GFD'tje:
http://www.innovatek.de/e-sites/Td2.html
Ik heb een tijd geleden gepost in een topic wat ging over het overklokken van een Compaq met AMD AthlonXP cpu.
Daar stond een schema voor het overklokken door van een AMD Althon/Duron via de bruggen. (en ook een link naar een of andere calculator als ik et goed heb).
ik heb daar gezegd dat het niet zou kunnen (in de firtspost), en later hebben Thorry en FragFrog mij er op gewezen dat het wel kan.
nu heb ik 2 weken geleden een Goldfinger Device besteld bij CompTechWorld.
vandaag heb ik em uitendelijk gekregen (ze mogen wel eens opschieten daar, moet nogsteeds een Coolermaster CPU cooler hebben
Nu moet ik dus toch via bruggen gaan OC'en, en ik kan de schema's niet meer vinden
wie weet waar ik die schema's (of de calculator) kan vinden?
btw, ik heb gemaild naar comptechworld of ik em trug kan sturen.
als et niet kan: wie heeft er interesse in een Goldfinger voor Slot-A CPU's ?
en ook ff linkje naar de site van de maker van dat GFD'tje:
http://www.innovatek.de/e-sites/Td2.html