Toon posts:

Bios Password op PhoenixBIOS 4.0 eruit krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een notebook (Fujitsu Lifebook 656Tx) staan, van een vriend van me. Nu is hier het probleem mee dat ik geen CD-rom in windows kan installeren. Nu krijg ik een foutmelding in de bios, niet te benoemen want daar weet ik zelf de oplossing voor. Het grootste probleem is dat ik niet de bios inkom omdat er een Password voorstaat wat ik niet weet, of die vriend. Het gaat om een PhoenixBIOS 4.0 Release 5.1. weet iemand misschien een manier om dit te kunnen omzeilen of te resetten??

alvast thanks

Moderator ik heb mijn topic per ongeluk in t verkeerde forum neergezet|:(|:(, zou je hem alsnog even om kunnen plaatsten naar te goede (Moederbord, en dergelijke).
Nog meer thanks :)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Gemoved naar goede (Moederbord, en dergelijke) ;)

Verwijderd

Topicstarter
OProg schreef op 10 september 2002 @ 19:14:
Gemoved naar goede (Moederbord, en dergelijke) ;)
Thanks OProg _/-\o_ ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 18:59:
Ik heb hier een notebook (Fujitsu Lifebook 656Tx) staan, van een vriend van me. Nu is hier het probleem mee dat ik geen CD-rom in windows kan installeren. Nu krijg ik een foutmelding in de bios, niet te benoemen want daar weet ik zelf de oplossing voor. Het grootste probleem is dat ik niet de bios inkom omdat er een Password voorstaat wat ik niet weet, of die vriend. Het gaat om een PhoenixBIOS 4.0 Release 5.1. weet iemand misschien een manier om dit te kunnen omzeilen of te resetten??

alvast thanks

Moderator ik heb mijn topic per ongeluk in t verkeerde forum neergezet|:(|:(, zou je hem alsnog even om kunnen plaatsten naar te goede (Moederbord, en dergelijke).
Nog meer thanks :)
ff de cmos resetten..

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:21

Johnny E

Dôh !!

(jarig!)
en lukt dat niet dan een dos diskette nemen met debug erop en het volgende invoeren:

o70 16
o71 16

exiten en restarten.

De bios data is nu corrupt, dat zal ie ook aangeven tijdens het bios scherm en zal vragen de defaults te laden.

En weg is het password.

Ik heb zo het pwd probleem opgelost bij Fujitsu-Siemens Scenic XD bakkies met Phoenix 4 bios.

Let wel ik stel me niet aansprakelijk voor eventuele schade.

Specs!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

zoek eens op google met "bios password recovery". kom je ook eenheel eind :)

specs

Pagina: 1