Is er veel hulp nodig voor S@H

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Ik heb nu mijn XP2000+ draaien op ECCP, nu heb ik echter binnenkort waarschijnlijk 3x een XP1800+ en 2x 800mhz bakken tot mijn beschikking voor DPC :)

Waar moet ik joinen :? Seti of ECCP :)

Verwijderd

seti! er zijn nogal wat mensjes vertrokken met veel wu's, dus compensatie is hard nodig...

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
paul weet je wat er bij eecp aan de hand is, lijkt mij niet. !!!!!!!!!!!

daar wordt dpc ingehaald.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 11:28
Bij elk project is hulp nodig. Kies er gewoon eentje uit wat je leuk/nuttig lijkt, snuffel eens door de diverse hitparade's. Welkom :)

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

volgens mij wordt het zo n vecht-topic... iedereen wil die pc's wel op 'zijn' project, kies zelf eentje die je leuk vind...

Mijn voorkeur ligt wel in mijn sig vast maarja, het blijft je eigen keuze!

Lijkt me niet zo'n zinvol topic...

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Alliens vind je toch niet, help liever bij eccp :P

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Ik zal me gaan inzetten voor S@H aangezien ik daar al 1460 WU's heb, jullie zien mij daar spoedig verschijnen :)

Na een tijdje zal ik de pc's denk ik ook gaan verdelen :)

Verwijderd

zmn schreef op 10 september 2002 @ 19:39:
Ik zal me gaan inzetten voor S@H aangezien ik daar al 1460 WU's heb, jullie zien mij daar spoedig verschijnen :)

Na een tijdje zal ik de pc's denk ik ook gaan verdelen :)
Da's wijs. Lees elke dag ff alle hitparades door, dan weet je op een gegeven moment wel wat er gaande is en kun je alsnog switchen.

Maar Seti is een goeie keus, hebben we nog wel wat power nodig willen we 1e worden :)

• My
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

1e wordt je toch nooit, moet je heel dpc op seti krijgen... dat lukt NOOIT...

Maar, zoals ik al zei, het blijft je eigen keuze...

Verwijderd

My schreef op 10 september 2002 @ 20:17:
1e wordt je toch nooit, moet je heel dpc op seti krijgen... dat lukt NOOIT...

Maar, zoals ik al zei, het blijft je eigen keuze...
:O Zoiets zeiden Anandtech en Slashdot ook toen we met RC5 begonnen ;)

Niet dat ik er toen al bij was, maar dat heb ik wel es ergens gelezen })

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:24
Een verschil is alleen dat jullie niet net met Seti begonnen zijn he ? :Z :X

Ik denk dat jullie pas echt weer een kans maken met leden werven als RC5 afgelopen is, al denk ik dat veel van RC5 naar OGR zullen overstappen aangezien ze dan niet van client hoeven te switchen.

Tweede argument is hier natuurlijk al genoemd, dat er totaaaal geen vooruitgang word geboekt met Seti :/ en je dus toch wel nooit iets zal vinden....
Hoe langer des te langer het project duurt en er niets word gevonden, des te minder mensen mee zullen blijven doen.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:30

Rannasha

Does not compute.

Doe maar Seti, is tenminste een project dat niet commercieel uitgebuit kan worden...

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Verwijderd

Waarom moet iedereen hier altijd elkaars project afkraken? Zovan ik doe mee aan het enige nuttige project en al het andere is verspeelde CPU tijd. :(

Laat iedereen toch zelf kiezen waar ze aan meedoen en niet leden binnen DPC proberen te over te halen andere projecten te gaan doen

• Witlof
  • Laatst online: 23:07
Geen vooruitgang boeken bij SETI? Als we de helft van de leden van S@NL kunnen overhalen ons te joinen staan we zo boven aan :+ Teamswitchers nemen namelijk de behaalde punten mee. Hierdoor is dus gewoon nog alles mogelijk. We moeten gewoon de juiste mensen naar hier halen zodat we stijgen in de stats en mee gaan doen in de top. Het beste is natuurlijk om dit allemaal met nieuwe members te realiseren maar dat zal moeilijk worden. flesser is in iedergeval een goed begin. Nog een paar van zijn caliber en we zijn goed bezig :)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Slotjuh!?
Opsom/afzeik topic. Wordt niemand iets wijzer van en topicstarter heeft zijn keuze al gemaakt....

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:42
Ik doe zelf mee in 2 DPC projecten namelijk eccp en D2OL.
Ik heb vanwege het gebeuren bij eccp me d2ol client uit gezeg (draait trouwens mooi 50% om 50% met eccp daar niet van) :P
Wat je bij seti heb is dat het nog heel lang kan door gaan --> er komt ook een versie 2 van als ik goed op de hoogte ben.
Dus misschien nu gewoon eccp joinen en wanneer SETI 2 begint dan daar zodat je daar gelijk mee kunt vechten voor de hoge rankings.
Op die manier ga je toch nog mee doen aan beide projecten (en heel misschien draaien eccp en seti ook wel mooi 50% om 50% naast elkaar maar dat moet je iemand anders vragen).
[ edit ]
Mobster schreef op 10 september 2002 @ 22:47:
Slotjuh!?
Opsom/afzeik topic. Wordt niemand iets wijzer van en topicstarter heeft zijn keuze al gemaakt....
Dat kan misschien wel zo maar als mensen het goed argumenteren en objectief zijn dan moet die topic gewoon kunnen hoor :Y) [ / edit]
met echte edit tag ziet de opmaak er niet uit omdat je daarin niet kunt quoten :(

[ Voor 0% gewijzigd door The-Source op 10-09-2002 23:12 . Reden: ff iemand gequote ]

Taal fouten inbegrepen ;)

• DSmarty
  • Niet online
Geweldig dat je gaat participeren, maar met dit soort topics roep je project-gevechten op, waarschijnlijk een onbedoeld side-effect, derhalve toch niet de bedoeling :)

En de heren die reageren: Jullie weten beter, ik verzoek jullie vriendelijk hier niet op in te gaan, tenminste: Niet op een manier als ik hierboven zie.

• DSmarty
  • Niet online
Voor de topicstarter:

Zoek een project op wat jou leuk/zinvol lijkt en ga daar DPC mee versterken!
In het forum en op http://www.dutchpowercows.org vind je ruim voldoende informatie.

Good luck :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.