I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
crisis hé Dat ging snel! klik op submit, PLING you've got mail
Hmmm, kan alleen dat topic nog niet bekijken....... Zal straks wel komen
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Count me in !
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Ik ben NhImF (goh vernieuwend;) )
en onder eccp-109 ook bekend als NhImF
EN-ha-IE-em-EF (ff gespeld lol)
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Waiting for your reply...
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
en mn wachtwoord is [...cutted...]
dus met de hoofdletter "N" en hoofdletter "T"
dat laatste is geen mierenneukerij, das goed voor dolphin
Moest je er nou weer tussen NeoTweaker?
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Verwijderd
Maar het is misschien wel handig om (MF's enzo) samen te plannen, de nieuwe members (met alle respect) hebben dan veelal nog geen MF meegemaakt en weten nog niet wat het is...
Als ze ook wat in willen brengen kan je toch Funcracker gewoon ff mailen?
Das toch niet elitair?
Alles wat hier stond was nutteloos

Daarnaast is het tactisch gezien gewoon noodzakelijk om sommige dingen niet publiekelijk te bespreken. Data van grote flushes, etc.
* R4NCOR heeft zich trouwens ook geregistreerd.
We hadden trouwens al een prive forum op http://innuedo.student.utwente.nl/gf/
Maar die was eigenlijk alleen voor de gf he?
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
...
waarom zie ik dat niet eerder

Nu geregged onder My
Thnx Funcracker
NopeMadMarky schreef op 10 september 2002 @ 19:58:
Het Eccp forum van Ledz neem ik aan?
* MadMarky wil ook wel acces
Dit heb ik expres buiten LedZ om gedaan op mijn eigen prive forum
www.funcracker.net/forum
!!!!
Nix op LedZ dus..
En m.m: Zo zie ik dit absoluut niet. Nieuwe members weten er niet van, maar zodra ze actief worden horen ze hier vanzelf van. Ik ga geen mensen buiten sluiten en wil alle members zo snel mogelijk geregd hebben. Iedereen kan iemand vertellen waar hij zich kan reggen, waarna met een mailtje naar mij (of nu dus nog hier in deze topic) met je gekozen UserName alles goed gaat komen.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Iedereen moet zich eerst zelf registreren op het forum voor ik jullie kan toevoegen.
Als je dat hebt gedaan moet je hier even je USERNAME posten.
Nog een keer:
www.funcracker.net/forum
DukeBox, Wessie, Haranaka, Mafferik, El_Salvador en andere hebben dit nog niet gedaan.
Mobster heeft hier nog nix laten horen (dus weet ik niet zeker of het Mobster wel is
The_Vladimir ken ik niet.. dus kan iemand van TCF dit even bevestigen?
(niet lullig bedoeld, maar om er echt zeker van te zijn enkel DPC leden toegang te verschaffen.)
De rest moet er voor nu inkunnen. Check it out en post even iets onder een algemene testtopic ofzo..
Who's the man ---> Funcracker
[ Voor 0% gewijzigd door My op 10-09-2002 20:42 . Reden: was wel n testtopic :+ ]
Verwijderd
en /me heeft dus ook net geregistreerd, kzou ook graag axes aub
Daarbij hebben de subteams toch al hun eigen site/forum, dus het nut ervan ontgaat mij een beetje?
aangezien de email-linkjes in profile stuk zijn... myself<at>mhil<poenkt>net
mezelf aangemeld (had je post niet gezien) en wacht nu op bevestiging
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Voor de rest wil ik nog wel even zeggen dat ik het wel eens ben met m.m. en met MarkB (ondanks dat hij eigenlijk niks zegt, maar hij heeft wel vaker moeite met zichzelf correct te uiten
We moeten nu niet daar met zijn allen gaan zitten. Wellicht dat wij alleen leesrechten mogen krijgen?! Om te vorokomen dat iedereen daar alles gaat posten en een HEEEEEEEEEEEL groot gedeelte van DPC niet weet wat er binnen ECCp gebeurt. Je verhoogt hier nu niet echt de toegankelijkheid mee en de openheid voor nieuwe leden.
* Mobster is voor verdere 'professionalisering en structuring' van DPC, maar denkt niet dat dit de juiste manier is
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
En zelfs als het wel uit maakt...met de GF was het ook bekend wanneer er ongeveer geflushed werd dus je schiet er weinig mee op om het buiten GoT om te doen.
Zorg gewoon dat we met z'n allen ARS voor blijven, en dat moet binnen nu en 27 dagen gebeuren. Ik ben best bereid om me in te zetten voor ECCP als ARS ons voorbij komt (mbv Pasdabru of Haiden) maar zorg wel dat je dan ook iedereen erbij blijft betrekken...
Mijn 2 kwartjes
Nog een kleine toevoeging: ik heb hier echt een soort van "ECCP wordt een kliekje" gevoel bij, vandaar dat ik denk dat je het beter op /5 kan houden.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Funcracker schreef op 10 september 2002 @ 20:34:
DukeBox, Wessie, Haranaka, Mafferik, El_Salvador en andere hebben dit nog niet gedaan.
Specs van mijn bak Hier!
email: illelous@illelous.tmfweb.nl
elteor@xs4all.nl

Heet op ECCp [DPC]Jae_x777
E-mail adress ook nodig?? zie profile.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Klopt, hij was net nog op ircLeejow(saait) schreef op 10 september 2002 @ 22:24:
Ik ook, ik ben echt een ECCPer, ik zit bij noizy cows mijn nickname is blaataap vraag maar aan Paranoimia
Het is ook niet de bedoeling dat het daar een gezellige chat wordt ofzo_DPC_Scorpion schreef op 10 september 2002 @ 22:23:
* _DPC_Scorpion opzich is dit misschien wel een rare ontwikkeling staks heb je voor ieder project een appart dpc forum maar het is goed om mega flushes enzo voor te bereiden
Is meer om tactische dingen zoals megaflushes enz te regelen
Dit zal altijd het spamforum en statsforum blijven
De eventuele noodzaak van dingen niet en publique bespreken begrijp ik volledig, maar om nou een topic te openen met "reg je op dit forum voor eccp" is mijns inziens niet de beste en ook voor DPC als geheel niet goed.
Dit topic is gesloten.