Toon posts:

Meten met 2 maten....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry Heren, Dames Mod's Admin's and whatsoever.....

Ik vind (hoe leuk? ook) Waar is mijn groene kruis toch wel een héél hoog [HK] gehalte hebbben.

Vindt het daarom ook niet echt toepasselijk dat dit draadje blijft staan, terwijl de gem. user het niet zou moeten proberen om dit in [LA] te flikken.......

Gelijke monnikken, gelijke kappen...... (anders verliest [LA] z'n waarde...)
Want het "crew-postinggehalte" ligt wel errug hoog .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Dit topic wordt echt wel verplaatst naar de HK, maar als het daar nu naar toe verplaatst wordt gaan allerlei mensen zich ermee bemoeien die normaal nooit in LA komen. Laat ons nou ook ff een pleziertje hebben :P.

Heerlijke dag trouwens hier in LA vandaag, allemaal mensen die komen zeuren om maar iets te zeuren te hebben :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

* intoxicated sluit zich volledig aan bij Compubiter :Y)

Edit:
Compubiter schreef op 10 september 2002 @ 17:56:
Heerlijke dag trouwens hier in LA vandaag, allemaal mensen die komen zeuren om maar iets te zeuren te hebben :D.
Het is nationale zeurdag! Wist je dat niet?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Als je je hier druk om kunt maken dan heb je het te goed.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 17:53:

Gelijke monnikken, gelijke kappen...... (anders verliest [LA] z'n waarde...)
Want het "crew-postinggehalte" ligt wel errug hoog .....

Geintje tussendoor kan wel hoor :z :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

:z :z

Wat denk jezelf, dat deze in LA blijft staan? Wees gerust... deze gaat z.s.m. de trashcan in.....

Waar sommige zich druk over maken :X

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Compubiter schreef op 10 september 2002 @ 17:56:
Nou ja als dat jou leven is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Merely schreef op 10 september 2002 @ 17:59:

Wat denk jezelf, dat deze in LA blijft staan? Wees gerust... deze gaat z.s.m. de trashcan in.....

Deed jij niet anders.....

Ik gun je je pleziertje wel, maar de crew maakt zich IMHO lichtelijk ongeloofwaardig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Zo de naam is dus roze geworden he...

Tegenwoordig zit ik zo achter het scherm 8) :+

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 18:01:
Deed jij niet anders.....

Ik gun je je pleziertje wel, maar de crew maakt zich IMHO lichtelijk ongeloofwaardig...
Ken je geen verschil tussen een geintje en een serieus beleid c.q. topic? Die indruk geef je me wel. Ik denk dat een user die z'n gezonde verstand gebruikt geen conclusies trekt of een seieus oordeel velt aan de hand van dat topic....

Maar dat kan ook aan mij liggen ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

sja zown topic moet toch kunnen imo, zorgt voor sfeer en dat er nog eens wat te lachen valt tussen de rest door... en wij zijn gelukkig ook van vlees en bloed, en zijn geen robots die perfect en sober voorgeprogrammeerd GoT modereren...

maw, een grapje tussendoor moet kunnen imho :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
:Z het is maar wat je beschouwt onder serieus nemen. Als je baas een keer een geintje maakt, 10 minuten te laat komt of zit te browsen ipv te werken voor een kwartiertje, neem je de man/vrouw dan ook niet meer serieus?

Ik hoop dat die bril op je hoofd meer doorlaat dan zwart en wit.
edit:
Fuck de . moest een ? zijn :), deze vraag is dan ook gericht aan hoolie_v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Glimi schreef op 10 september 2002 @ 18:12:
:Z het is maar wat je beschouwt onder serieus nemen. Als je baas een keer een geintje maakt, 10 minuten te laat komt of zit te browsen ipv te werken voor een kwartiertje, neem je de man/vrouw dan ook niet meer serieus.
Zoiets heet "sfeerproefen"
Ja hoor.... sinds kort ook roze en rood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Merely schreef op 10 september 2002 @ 18:14:
[...]

[...]

ik vind dat jij een irritant logo hebt, kan je die ff changen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

:Z het is maar wat je beschouwt onder serieus nemen. Als je baas een keer een geintje maakt, 10 minuten te laat komt of zit te browsen ipv te werken voor een kwartiertje, neem je de man/vrouw dan ook niet meer serieus. Ik hoop dat die bril op je hoofd meer doorlaat dan zwart en wit.
Als serieus nemen van een baas, alleen van dat soort uiterlijkheden afhangt zou ik heb toch al niet serieus nemen...

iig de baas die ik heb op mijn werk neem ik zeer serieus, maar we halen geregelt een geintje uit... want 't werk is op zich wel leuk maar bijna hetzelfde doen voor 5 dagen in de week de komende 30 jaar... is gewoon saai... dus af en toe een geintje is gewoon als de krenten in de pap... :)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Merely schreef op 10 september 2002 @ 18:14:
[zie mijn edit boven]
Hmmmz roze, wat lief :)
Duur schreef op 10 september 2002 @ 18:16:
Als serieus nemen van een baas, alleen van dat soort uiterlijkheden afhangt zou ik heb toch al niet serieus nemen...

iig de baas die ik heb op mijn werk neem ik zeer serieus, maar we halen geregelt een geintje uit... want 't werk is op zich wel leuk maar bijna hetzelfde doen voor 5 dagen in de week de komende 30 jaar... is gewoon saai... dus af en toe een geintje is gewoon als de krenten in de pap... :)
Zie mijn edit: het was een ironisch vraagstelling waarbij ik een vraagteken vergat. Hierdoor leek het of ik het met hoolie_v eens was, echter dat is dus niet zo.
Maw ik ben het met je eens, een geintje moet toch eens kunnen, als het maar niet te wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
....Als je baas een keer een geintje maakt, 10 minuten te laat komt of zit te browsen ipv te werken voor een kwartiertje, neem je de man/vrouw dan ook niet meer serieus?

edit:
Fuck de . moest een ? zijn :), deze vraag is dan ook gericht aan hoolie_v
Sorry maar het eerste crewlid dat zich denkt "baas" over mij te voelen is niet helemaal fris....
(Geeft wel aan hoe sommige users 'omhoog' kijken naar de crew)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 18:19:
[...]

Sorry maar het eerste crewlid dat zich denkt "baas" over mij te voelen is niet helemaal fris....

Dat is dus ook echt niet de bedoeling zegmaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Vervang 'baas' door 'collega', whatever, dat is niet het punt, of zie je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[...]

mja, dat hoor je van de crew verder niet zeggen

het is meer een vergelijking die wmb nog het meest dicht bij de situatie komt ;)

leraar-klas is misschien ook een leuke. Waarom zou de leraar altijd stijf moeten lesgeven en nooit eens een lolletje met de klas mogen hebben :)

Hoe je de verhouding ziet tussen crew-users en leraar-klas is niet eens zo heel veel van belang, het gaat erom dat die leraar zich dan echt niet ineens ongeloofwaardig maakt :) En dat die ook dus gewoon een lolletje mag hebben, waar volgens mij niks mis mee is.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Glimi schreef op 10 september 2002 @ 18:19:
Zie mijn edit: het was een ironisch vraagstelling waarbij ik een vraagteken vergat. Hierdoor leek het of ik het met hoolie_v eens was, echter dat is dus niet zo.
Maw ik ben het met je eens, een geintje moet toch eens kunnen, als het maar niet te wordt :)
ok... dat verandert de hele zaak... maar mijn mening niet :)

ik vind dit soort topics gewoon de jus van GoT... net als die ruzie tussen hlpdsk en tom, of dexterslab (de orginele) en die enorme discussies in SM tussen de modjes...
(ik vind 't daar zeker recht vaardig dat de topic starter nu tenminste kan reageren...) :)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

En ondertussen hebben m-m en ik er nog steeds geen modrechten :( :+

Maar idd (zoals al eerder gezegd) moet af en toe een geintje kunnen, niet constant.

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ik ben ook geen crew... :P
Maar kan je verzekeren dat geen één crewmember zulke gevoelens heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

[...]

"Ik hoop dat die bril op je hoofd meer doorlaat dan zwart en wit."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 17:59:
Nou ja als dat jou leven is.....
:*

Ik snap uberhaupt niet waarom je je zorgen maakt, maar dat zal dan wel aan mij liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

erkens schreef op 10 september 2002 @ 18:15:
ik vind dat jij een irritant logo hebt, kan je die ff changen
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LuNaTiC schreef op 10 september 2002 @ 18:22:

[...]

mja, dat hoor je van de crew verder niet zeggen

het is meer een vergelijking die wmb nog het meest dicht bij de situatie komt ;)

leraar-klas is misschien ook een leuke. Waarom zou de leraar altijd stijf moeten lesgeven en nooit eens een lolletje met de klas mogen hebben :)

Hoe je de verhouding ziet tussen crew-users en leraar-klas is niet eens zo heel veel van belang, het gaat erom dat die leraar zich dan echt niet ineens ongeloofwaardig maakt :) En dat die ook dus gewoon een lolletje mag hebben, waar volgens mij niks mis mee is.
Ben ik helemaal met je eens, (ik vond die sexparty's van mijn leraren ook best wel mooi.... >:) , alleen ik bekeek hen wel met een ander gezicht... O-) )

Ach ik denk dat ik mischien te oud aan het worden ben voor GoT... (midlife crisis ofzo)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

overigens wil ik nog wel even ingaan op dat gelijke monniken gelijke kappen verhaal...

het gebeurt nl bijna NOOIT dat een modje een topic start in LA, dus dat is eigenlijk een vreemd argument ;) 99% van de draadjes die spontaan ontsporen worden dus door users geopend, en dat betekent natuurlijk niet dat LA in elk topic dat moet gebeuren, maar als er af en toe zo eentje doorschiet is dat helemaal niet erg :)

Is alleen maar leuk en goed voor de sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LuNaTiC schreef op 10 september 2002 @ 18:37:...........
Is alleen maar leuk en goed voor de sfeer.
Ach ik denk dat ik mischien te oud aan het worden ben voor GoT... (midlife crisis ofzo)..
Rest my case :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Zie nou wel..... het ligt aan jou :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik denk dat we onze geloofwaardigheid helemaal niet verliezen zo, dit is meer een geval van "de boog moet niet altijd gespannen staan". Je ziet met 1 april ook grappen op allerlei niveau, ik kan me herinneren dat de gemeente Dieren ooit eens heeft beweerd dat er een tolweg zou komen door Dieren heen, bullshit natuurlijk, maar ze zijn echt niet minder geloofwaardig...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 15:25

JvS

Ik heb hem zelf ook

blaat, we maken ook weleens lol ja. Gebeurt wel vaker in LA... Als je er echt over wil zeiken moet je misschien jezelf eens bekijken wat je er het probleem aan vindt. Desnoods meten we maar met twee maten, alsof dat slecht voor het forum is

Bah :r wat een gezeik om niets :(

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:05

JT

VETAK y0

Sommige mensen zijn liever hun hele leven chagrijnig (of hoe je dat klotewoord ook schrijft :P :D) en serieus... :D

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JvS schreef op 10 september 2002 @ 19:02:
blaat, we maken ook weleens lol ja. Gebeurt wel vaker in LA... Als je er echt over wil zeiken moet je misschien jezelf eens bekijken wat je er het probleem aan vindt. Desnoods meten we maar met twee maten, alsof dat slecht voor het forum is

Bah :r wat een gezeik om niets :(
Kap er nou es mee, (ik ben bijna geneigd om eens flink wat krachttermen uit de kast te halen) Voor de 374e maal...... Ik wou alleen maar zeggen dat [LA] hier niet het geschikte forum voor is.....
edit:
Het zal toch niet zijn dat ik hier moet gaan "modden:

Om maar in modjestaal te spereken >>>>>>>>>>>>>>> HK!!!

en daar wil ik er ook gezellig over meepraten.... niet zo op jullie pik getrapt zijn jullie.. (zie icon..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 19:33:
Ik wou alleen maar zeggen dat [LA] hier niet het geschikte forum voor is.....

Om maar in modjestaal te spereken >>>>>>>>>>>>>>> HK!!!
Ok.... nu ik, ook in modjestaal: Dat hoort in SeM, niet in LA :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Merely schreef op 10 september 2002 @ 19:36:
[...]

Ok.... nu ik, ook in modjestaal: Dat hoort in SeM, niet in LA :Y)
Je kan het niet afleren he??? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar moet nu de discussie (helaas) afkappen, want "duty call's..." , maar morgen weer beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 19:33:
Kap er nou es mee, (ik ben bijna geneigd om eens flink wat krachttermen uit de kast te halen) Voor de 374e maal...... Ik wou alleen maar zeggen dat [LA] hier niet het geschikte forum voor is.....
edit:
Het zal toch niet zijn dat ik hier moet gaan "modden:
Waarom moet hij kappen ?

Hij zegt precies dat wat hij denkt, en daarmee heeft hij zijn mening gesproken.

Hij vind dat jij gewoon zeurt om niks, misschien zegt hij het wat hard maar gelijk heeft ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 10 september 2002 @ 19:40:
[...]

Waarom moet hij kappen ?

Hij zegt precies dat wat hij denkt, en daarmee heeft hij zijn mening gesproken.

Hij vind dat jij gewoon zeurt om niks, misschien zegt hij het wat hard maar gelijk heeft ie.
(nog FF gouw)

Want een crewlid mag meer ?????
(Tûûrlijk.......)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:05

JT

VETAK y0

Ik vind dat jij zeurt.

Bah :r

Nu zal ik vast wel een OW krijgen omdat ik geen crew ben :+

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 19:43:
[...]

(nog FF gouw)

Want een crewlid mag meer ?????
(Tûûrlijk.......)
Even terug naar de eerder genoemde vergelijking van de leraar (weet zo niet meer wie het zei)

Maar in mijn beleving mag een crewlid ook meer; ik vergelijk het direct met 'mijn' dagelijkse praktijk: Ik sta voor de klas en ben degene die bepaalt wat er tussen die 4 muren van het klaslokaal gebeurt.

Ik mag meer dan de leerlingen... Waarom? Omdat IK degene ben die moet bepalen of er gewerkt wordt of dat er ook wel even tijd is voor gein of voor andere zaken.

Misschien wel jammer voor de leerlingen, maar IK ben nog altijd degene met het laatste woord. Ik ben absoluut in voor een geintje, alleen niet altijd. Ik start regelmatig onzin; ook leerlingen doen dat... soms ga ik er op in, soms niet; afhankelijk van de situatie en de tijd die we hebben voor (bijvoorbeeld) een proefwerk oid.

Onrechtvaardig? Meten met 2 maten? Nja, als iemand daar zo over denkt... jammer dan.

Hoewel je dus (vind ik) absoluut gelijk hebt dat dit meer iets is voor de huiskamer dan voor Lieve Adjes, kan het best zijn dat er toch af-en-toe ruimte wordt gecreëerd in andere subfora...

Kijk 's nachts bijvoorbeeld eens hoe modjes 'tekeer' kunnen gaan als het rustig is... ook in [SM] blaten ze soms enorme onzin...

Maar er blijft gelden: modjes hebben gewoon meer rechten... of je het er mee eens bent of niet.... dat doet er niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wfvn schreef op 10 september 2002 @ 19:51:
Hoewel je dus (vind ik) absoluut gelijk hebt dat dit meer iets is voor de huiskamer dan voor Lieve Adjes, kan het best zijn dat er toch af-en-toe ruimte wordt gecreëerd in andere subfora...

Kijk 's nachts bijvoorbeeld eens hoe modjes 'tekeer' kunnen gaan als het rustig is... ook in [SM] blaten ze soms enorme onzin...

Maar er blijft gelden: modjes hebben gewoon meer rechten... of je het er mee eens bent of niet.... dat doet er niet toe.
Dat ze meer rechten hebben .... PRIMA

Maar ik ben al iets te lang van school af om me door een 20 jarig broekie op m'n huid te laten zitten, als het over omgangsvormen gaat......
edit:
En daarom zal ik dus wel in een midlifecrisis zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 20:46:
Maar ik ben al iets te lang van school af om me door een 20 jarig broekie op m'n huid te laten zitten, als het over omgangsvormen gaat......
:?

Nu snap ik je niet helemaal; zou je dat iets duidelijker kunnen uitleggen; ik mis de link een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:58

Wokschotel

Op 6 wielen

Ken je het ultrageheime modjes-contract niet? Ik heb er na verwoede hackpogingen de hand op weten te leggen (Argus ging niet voor niets plat) en dit is 1 van de artikelen:
Artikel 2 : Rechten en plichten van de modjes, adjes, adviseurs en aanverwant gespuis (hierna: de crew)

Lid 1: Het is de crew toegestaan om:
• Naar believen met slotjes te smijten
• Overal onzintopics aan te maken
• Naar believen met [ en ] te strooien
• Usertjes te pesten
• Warez te verspreiden in het eigen crewforum
• Van BX'en te houden
• Miniatuurtrekkers te verzamelen
• Geobsedeerd te zijn door sterren
• De user Hoolie_V af te zeiken
• Wokschotel tot God te verklaren
Het 2e punt is in deze erg belangrijk, dit legitimeert het door jou aangehaalde topic. Ook het 1 na laatste punt dient in overweging genomen te worden!

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vergeet users met -] en [- in hun naam :)

Verwijderd

Topicstarter
Van BX'en te houden....
Da's toch ware liefde.. :/ :/

Verwijderd

wfvn schreef op 10 september 2002 @ 19:51:

Ik ga nooit te keer hoor :P :+

Maar goed, je weet in je volledige post perfect alles te omschrijven w.m.b. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 02:11:

Maar goed, je weet in je volledige post perfect alles te omschrijven w.m.b. :)
Need to say more...?

• Plague
  • Niet online
Nog een leuke vergelijking:

Je hebt een bedrijf, jij bent dus de baas. Als jij dan wil dat er iets gebeurt, voer je dat lekker uit. Vergelijking met GoTirc:
Arshia = vriendin van Daniel. Daniel is baas van GoT, als Daniel wil dat Arshia op IRC @ is, dan geeft ie haar fijn @. Dat kan misschien krom overkomen naar users, maar het is HUN forum en HUN IRC kanaal en ZIJ bepalen wat er gebeurt. Als bijv. LuNaTiC een slotje zet of een keer een lolletje maakt, kan je vriendelijk aan hem vragen of hij dat de volgende keer niet dan wel ergens anders doet. Gaat hij hier niet mee accoord: So be it... HIJ is de "baas" en niet jij. :)

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:40

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Plague schreef op 11 september 2002 @ 13:07:
Nog een leuke vergelijking:

Je hebt een bedrijf, jij bent dus de baas. Als jij dan wil dat er iets gebeurt, voer je dat lekker uit. Vergelijking met GoTirc:
Arshia = vriendin van Daniel. Daniel is baas van GoT, als Daniel wil dat Arshia op IRC @ is, dan geeft ie haar fijn @. Dat kan misschien krom overkomen naar users, maar het is HUN forum en HUN IRC kanaal en ZIJ bepalen wat er gebeurt. Als bijv. LuNaTiC een slotje zet of een keer een lolletje maakt, kan je vriendelijk aan hem vragen of hij dat de volgende keer niet dan wel ergens anders doet. Gaat hij hier niet mee accoord: So be it... HIJ is de "baas" en niet jij. :)
oeeh daar druipt het slijm vanaf :D

• D2k
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

met dien verstande dat Arshia die @ al sinds mensenheugenis* heeft

*: ach zo oud is ze niet maar voor discussie argumenten maakt dat niet uit :+

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 17:54

Floor-is

5.2

Arshia is overigens Aop omdat ze er zo vaak is en de dingen goed in de gaten houdt, ze was allang Opje voordat ze uberhaupt iets met Daniel kreeg. :)

Bericht hierboven

• Plague
  • Niet online
AtomicShockwave schreef op 11 september 2002 @ 13:50:
[...]

oeeh daar druipt het slijm vanaf :D
en zeg eens dat het niet waar is ;)
D2k schreef op 11 september 2002 @ 13:52:
met dien verstande dat Arshia die @ al sinds mensenheugenis* heeft

*: ach zo oud is ze niet maar voor discussie argumenten maakt dat niet uit :+
Floris schreef op 11 september 2002 @ 13:53:
Arshia is overigens Aop omdat ze er zo vaak is en de dingen goed in de gaten houdt, ze was allang Opje voordat ze uberhaupt iets met Daniel kreeg. :)
Das ook waar, maar dat maakt niet uit voor mijn voorbeeld :P

Verwijderd

Floris schreef op 11 september 2002 @ 13:53:

Aha. Het is dus een relatie die onder werktijd is ontstaan >:) :)
Pagina: 1