Na veel zoeken en vragen ben ik eindelijk de trotste beziter van een spuitje Artic Silver III, het meest geavanceerde, beste, hoogste kwaliteit en garant voor suprieure koelprestaties!!!
Niet dus...
Heb die zooi gister onder alles wat een heatsink heeft gespoten en afwachten maar. Alles van een flinter dun laagje voorzien, heatsink en chip... (met een wattestaafje ging dat uitsmeren wel goed zeg!)
beter koelprestaties tot soms wel 8°!. Ja, omhoog...
Het zit zo: Me proc is met maarliefst 1 hele graad naar beneden gegaan
. Maar mijn videokaartje is er alleen maar heter op geworden, was eerst 51-52° nu 54-55°... Stressed weet ik nog niet. Mem is ook 1 graadje omhoog gegaan... (ja de mem heeft ook een klein laagje gekregen
)
Ik weet dat AS3 wat tijd nodig heeft om goed te gaan werken ofzo, maar alles draait nu al 8u en nog steeds geen verschil. Alle heatsinks en chip eerst nog goed schoon geboend met zakdoekjes en Muscle, maar het mog niet baten schijnt...
Wat doe ik toch in hemelsnaam fout?!
te dun laagje onder gesmeerd? moest toch zo min moglijk, alles was mooi grijs
)
Niet dus...
Heb die zooi gister onder alles wat een heatsink heeft gespoten en afwachten maar. Alles van een flinter dun laagje voorzien, heatsink en chip... (met een wattestaafje ging dat uitsmeren wel goed zeg!)
beter koelprestaties tot soms wel 8°!. Ja, omhoog...
Het zit zo: Me proc is met maarliefst 1 hele graad naar beneden gegaan
Ik weet dat AS3 wat tijd nodig heeft om goed te gaan werken ofzo, maar alles draait nu al 8u en nog steeds geen verschil. Alle heatsinks en chip eerst nog goed schoon geboend met zakdoekjes en Muscle, maar het mog niet baten schijnt...
Wat doe ik toch in hemelsnaam fout?!
te dun laagje onder gesmeerd? moest toch zo min moglijk, alles was mooi grijs
Use the Search Luke...