Toon posts:

[win2k] Loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleempje met een van mijn systemen het is een

AMDk6 450mhz @ 475mhz

mijn os is win2000 en hij hangt bij elk spel wat ik speel

Quake 3 start niet op :r
Operation flashpoint hangt na 1 minuut :'(
RA 2 hangt na 1 minuut :X
Rainbow 6 Kom niet in het spel (wel het menu) |:(
Delta Force Land Warrior Loopt mega brak ;(
Test Drive 5 Kom niet in het spel (wel het menu) :(

*Deze games doen het op andere pc's wel

Alleen THPS 3 werkt goed....... :+

Ik heb de nieuwste video drivers van nvidia en nieuwst sb live 5.1 drivers goed werkend geheugen (256mb) nieuwe IBM dekstar 60 gig hdd en een leuke Geforce 2 DDR.... alles goed gekoeld

Heeft iemand een idee wat er mis kan zijnmet dit systeem????

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Heb je die problemen ook als je systeem terug klokt :? En anders een nieuwe installatie :?

Wat heb je allemaal gedaan ?

[ Voor 0% gewijzigd door aReaRe op 11-09-2002 02:48 . Reden: typo's aanvulling ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• SnicK_v_r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 12:11

SnicK_v_r

Zero

Dat heb ik ook ooit gehad op mijn k6-2 333 mhz

in eerste instantie had ik deze op 350 mhz lopen, niks aan de hand, daarna maar 380 mhz geprobeerd. Ging een tijdje goed, totdat hij met allerlei vage foutmeldingen en lockups kwam.
Daarna maar terug gezet op 333 mhz ging weer alles goed, later weer 350 mhz proberen, tijdje ging alles goed, maar ook hier na een tijd allerlei vage foutmeldingen en lockups.
Weer terug gezet op 333 mhz, niks aan de hand.

Heb die k6-2 laatst weer es uit de kast gevist om er een test pc van de maken, dacht zet hem weer op 380, hoger wilde hij niet booten.
In ieder geval, weer opnieuw windows erop gezet, en nou loopt ie stabiel op 380 mhz, en als ik hem weer op 333 mhz zet dan doet hij erg vaag. 8)7

Wat ik hiermee wil zeggen probeer in ieder geval je systeem terug te klokken, is het dan nog niet over, denk dan aan een nieuwe windows install

FFXIV-id: Sarah Kindred, FC: League of the Damned <DAMN>, Zodiark