Eeuh, goed zo, of toch anders?

Pagina: 1
Acties:

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dit word um dan :

AMD Athlon Thunderbird 1GHz
Abit KT7
128 MB SDRAM ECC
Maxtor 40,6 GB 7200rpm
AOpen 52X
ATX Kast
300 Watt Voeding
Diskette Station
Terratec Soundsystem DMX X-Fire 1024
ASUS V7700 Geforce 2 Pro 64MB DDR TV-OUT
2nd Generation Chrome Orb for Abit KT7
Everglide Attack Pad Pro

Ik hoop dat alles bij elkaar past en werkt, monitor hebben we trouwens nog....

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Ik zou in plaats van die 52x CD-ROM Speler de Kenwood 72x nemen. Die extra tientjes kunnen er zo te zien ook nog wel af :)

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

een heel strak systeempje, maar geen writer of DVD?

en wat voor monitor zet je erop?

Don't You stare there, Operate!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb je dat ECC geheugen wel nodig?

Verwijderd

volgens mij kan je veel beter PC133 128mb nemen dan ECC geheugen

Verwijderd

Geen van beide geheugens, gewoon SECC-2 in zetten, dan gaat ie pas raggen

• Knakker
  • Laatst online: 31-07 17:39
Okee... Ziet er goed, maar:

- Het lijkt me niet iets waarop je mission-critical stuff gaat draaien. Wellicht is het daarom beter om er goed PC133 CAS2 geheugen in te zetten. Je zou ietsje goedkoper uit zijn, en de prestaties zijn er niet minder om.
- Koop ipv een Maxtor 40 gb een IBM 40 Gb. Maxtor geeft _soms_ problemen met VIA bordjes.
- DVD niet leuk? Je hebt namelijk al een TV Out op je videokaart...(ja het is héél leuk :))

Voor de rest ziet het er goed uit; let er wel op dat de Chrome Orb niet helemaal op je KT7 past; je zult wat condensatoren moeten verbuigen. Daarbij komt ook nog dat bewezen is dat een gewone Spire cooler (zo'n ding van 25 gulden) gelijk, zo niet beter presteert.

Maar verder een puik systeempje :)

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Neem voor fl 50,- meer de KT7-Raid. Kun je straks een tweede HD-tje bijzetten, raid 0 draaien en heb je een groot volume van 80 Gb en dubbele schrijfsnelheid.

Verwijderd

Nog 1 tip:
Koop 'em op de HCC-dagen :)

• Cartman!
  • Niet online
Ik ga het idd. kopen op HCC dagen ik word een gelukkig man, en 72X komt niet, we ziten al paar honder ballen over budget, en ibm komt er ipv maxtor, tnx for te tip, en over die chrome orb : er is een speciale kt7 versie te koop, dus niks buigen :) allemaal bedankt, meer tips zijn welkom, en o ja, dvd neem ik voorlopig nog niet, want echt een suc6 is het nog niet.

edit:
wat is nou het beste geheugen 128mb en pc133? van welk merk, of toch dat ander (naam kwijt ;))
Pagina: 1