Toon posts:

Warfdale Delta, wie kan mij meer vertellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.398 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb deze boxen net 2e-hands op de kop getikt. Wie weet er meer over deze boxen? ben met name geinteresseerd in de technische specificaties :P

Wharfdale type Delta 30 afmetingen H38x B21x D17

Link:

http://www.marktplaats.nl...efwoord=&oudei=&n=&t=&wp=

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2002 16:44 . Reden: nieuwe link ]

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Het is Wharfedale :)

http://www.wharfedale.co.uk/

kijk op de service pagina, stel je vraag per email aan de fabrikant

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

ik heb wharphedal Delta 50

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik al op gekeken, mijn speakers zijn al enkele jaren oud zodoende kan ik op de stie nix vinden. Volgens mij heb ik ook Delta 50

• Brigitte
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Email aan Wharfedale sturen. Heb ik een tijdje terug ook gedaan met betrekking tot een ander stel oude speakers, en ze kunnen je precies vertellen wat voor specs je speakers hebben.

Verwijderd

1. Op: http://www.wharfedale.co.uk/ is er niks over te vinden omdat deze boxen te oud zijn.

2. Je picture werkt helaas niet.

3. wat wil je dat we dan zeggen...

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, de link zal ik vanavond aanpassen, wat ik wil weten is o.a. het vermogen en andere technische details en de algemene opinie....

Verwijderd

specs DELTA 50 :

8ohm
75W
2.83V@1m :87dB

Verwijderd

Topicstarter
Het is alleen type 30.......

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

maat van me had formaat 100 x 40 x40.
4 stuks, heeft hem wel zijn woonkamerruit gekost....
kweetnie hoe hard die gaan maar het is HARDT

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Verwijderd

Topicstarter
iemand ook type 30?????

Verwijderd

wat ik zo van de foto's zie maakt me niet echt optimistisch...

Wat is het doel van de boxen?

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-02 15:37

AleXtc

Wannabe Pirat

Ik heb de E70 versie van wharfedale. Deze blazen als idioten. (300W / st )

Ze zijn al wat jaartjes oud en zijn op het moment in Engeland voor reparatie (reconing)

Zeer veel plezier van deze dingen met name geluidskwaliteit.

Verwijderd

Er zijn al veel topics over geweest, daarom wijs ik er nogmaals op. "blaas-vermogen" heeft geen of iig een slechte invloed op de kwaliteit van het geluid. Helaas heeft iedereen een andere opvatting overde kwaliteit van geluid.

Ik vroeg dus: wat is het doel van de boxen? Als je wil blazen zou ik zeggen, leuk! over echte kwaliteit (geluidsspectrum/verdeling) zeg ik, kijk even verder...
;)

Verwijderd

Topicstarter
Het doel is luisteren naar voornamelijk klassieke & jazz muziek, heb de speakers inmiddels en ze klinken heel erg goed alleen de bass valt een beetje tegen, dus nu ben ik op zoek naar zuil-speakers

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-02 15:37

AleXtc

Wannabe Pirat

Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 13:15:
Er zijn al veel topics over geweest, daarom wijs ik er nogmaals op. "blaas-vermogen" heeft geen of iig een slechte invloed op de kwaliteit van het geluid. Helaas heeft iedereen een andere opvatting overde kwaliteit van geluid.

Ik vroeg dus: wat is het doel van de boxen? Als je wil blazen zou ik zeggen, leuk! over echte kwaliteit (geluidsspectrum/verdeling) zeg ik, kijk even verder...
;)
Duuuuh, een marionet doet net zo gek als de dwaas die de touwtjes in handen heeft.

MAW; Je kan je geluid natuurlijk net zo hard zetten als je zelf wil. Ik ben wel van mening dat goede "zware" speakers een voller en netter soundje hebben dan die kleine krengen. (af en toe hoor je het wel eens..... net alsof er kabouters met hamertjes tegen de binnenkant van de speakerbox slaan 8)7 8)7 8)7 8)7 )

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:25

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

AleXtc schreef op 12 september 2002 @ 15:18:
[...]

Duuuuh, een marionet doet net zo gek als de dwaas die de touwtjes in handen heeft.

MAW; Je kan je geluid natuurlijk net zo hard zetten als je zelf wil. Ik ben wel van mening dat goede "zware" speakers een voller en netter soundje hebben dan die kleine krengen. (af en toe hoor je het wel eens..... net alsof er kabouters met hamertjes tegen de binnenkant van de speakerbox slaan 8)7 8)7 8)7 8)7 )
Maare mega speakers in een klein kamertje is ook niet fijn.. sommige speakers moeten gewoon harder om los te komen en zo hard kun je ze dan niet zetten omdat je hartslag dan op de maat mee gaat kloppen :P

Punt is dat een stel 'kleine' B&W's (die velen hebben hier, erm de 302's geloof ik) echt een onwijs geluidje geven.. daar kun je net zo goed een huiskamer mee vullen als jouw Wharfedale's. Wil je net zo veel bass? Neem je er een subje bij :)

Als de inhoud en de grootte van je speakers niet in verhouding staan met je huiskamer of luisterruimte dan slaat het geluid als een lul op een drumstel ;)
En kwaliteit is iets om over te twisten, je weet pas wat mooi(er) is als je alles gehoord hebt (en horen is iets anders dan luisteren :D want dat kan iedereen)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E24 - 6Mio voor kromme beekjes, 50meter minder huizenbouw & AI = mount stupid.

Verwijderd

AleXtc schreef op 12 september 2002 @ 15:18:
[...]

tja,... :?

Ik heb het over spectrum en geluidsverdeling...? Niet over een "mening" van een "voller" geluid. Laten we het bij specs&facts houden.

Verwijderd

Topicstarter
oke dan ! ;)
Pagina: 1