mod-attack

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
af en toe krijg ik zo'n neiging om even alles weg te modden... meestal ga ik dan rustig in een hoekje zitten wachten tot het over is... maar er staan zoveel dingen open.

vanavond gaan we modden!

eerst eten :9

/addendum
is er onder de modjunkies, uh sorry molicesquadmembers, niet een wekelijkse mod-orgie?

[ Voor 0% gewijzigd door yared op 10-09-2002 17:34 . Reden: addendum ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
*kijkt vragend naar medemodders*

Mag een modderpoel ook op een niet-vrijdag avond? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

* RM-rf komt binnen in zijn badjas, nederlands krantje onder de arm en vraagt: "iemand bezwaar tegen als ik een pijp opsteek?" :)
en zakt al zachtjes weg in de warme modder om eens na te denken wat met deze reactie te doen: extra informatie is behulpzaam, maar een dusdanig lange tekst quoten, bovendien nogal een marketing/promotie stukje is minder prettig, een linkje zou dan volstaan;
op deze manier twijfel ik tussen een 1 en een 2: behulpzaam

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
* RM-rf komt binnen in zijn badjas, nederlands krantje onder de arm en vraagt: "iemand bezwaar tegen als ik een pijp opsteek?" :)
en zakt al zachtjes weg in de warme modder om eens na te denken wat met deze reactie te doen: extra informatie is behulpzaam, maar een dusdanig lange tekst quoten, bovendien nogal een marketing/promotie stukje is minder prettig, een linkje zou dan volstaan;
op deze manier twijfel ik tussen een 1 en een 2: behulpzaam
Tis IMO een 2, agreed hij heeft VEEL te veel gequote, maar hij voegt zelf ook nog een beetje info toe. Ik zou de reactie alsie een link had gegeven ook een +2 geven, trouwens. anyway, +4 is te hoog. :)

[edit] Hele draad is te hoog :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:04

botoo

💀 too old to die young

RM-rf schreef op 10.09.2002 @ 18:31 een verhaal over luiheid:
* RM-rf komt binnen in zijn badjas, nederlands krantje onder de arm en vraagt: "iemand bezwaar tegen als ik een pijp opsteek?"<knip>
Tsss, lekker dan, is een blauwe maandag LM en begint het weekend gelijk op woensdag.
En dan te denken dat wij een 7 daagse werkweek er op na plegen te houden B)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:04

botoo

💀 too old to die young

mbt de zeer uitgebreid gekwootte uitleg van SvMp over rendezvous ben ik het met Netmans eens, de quote is teveel (dat gaat niemand lezen :/ ) van het goede maar geen reden tot omlaag modden, de verkorte uitleg van eigen hand volstaat en levert een zinvolle bijdrage.

* botoo neigt naar een moderatie tussen 2 en 3

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Mag een modderpoel ook op een niet-vrijdag avond?
oke, oke, ik ben dus te vroeg en tegelijkertijd te laat
vrijdag, als me kids en me provider het toelaten, zal ik met modder smijten voortaan.. :)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Pagina: 1