So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
*kijkt vragend naar medemodders*
Mag een modderpoel ook op een niet-vrijdag avond?
Mag een modderpoel ook op een niet-vrijdag avond?
* RM-rf komt binnen in zijn badjas, nederlands krantje onder de arm en vraagt: "iemand bezwaar tegen als ik een pijp opsteek?" 
en zakt al zachtjes weg in de warme modder om eens na te denken wat met deze reactie te doen: extra informatie is behulpzaam, maar een dusdanig lange tekst quoten, bovendien nogal een marketing/promotie stukje is minder prettig, een linkje zou dan volstaan;
op deze manier twijfel ik tussen een 1 en een 2: behulpzaam
en zakt al zachtjes weg in de warme modder om eens na te denken wat met deze reactie te doen: extra informatie is behulpzaam, maar een dusdanig lange tekst quoten, bovendien nogal een marketing/promotie stukje is minder prettig, een linkje zou dan volstaan;
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Tis IMO een 2, agreed hij heeft VEEL te veel gequote, maar hij voegt zelf ook nog een beetje info toe. Ik zou de reactie alsie een link had gegeven ook een +2 geven, trouwens. anyway, +4 is te hoog.* RM-rf komt binnen in zijn badjas, nederlands krantje onder de arm en vraagt: "iemand bezwaar tegen als ik een pijp opsteek?"
[edit] Hele draad is te hoog

Tsss, lekker dan, is een blauwe maandag LM en begint het weekend gelijk op woensdag.RM-rf schreef op 10.09.2002 @ 18:31 een verhaal over luiheid:
* RM-rf komt binnen in zijn badjas, nederlands krantje onder de arm en vraagt: "iemand bezwaar tegen als ik een pijp opsteek?"<knip>
En dan te denken dat wij een 7 daagse werkweek er op na plegen te houden
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
mbt de zeer uitgebreid gekwootte uitleg van SvMp over rendezvous ben ik het met Netmans eens, de quote is teveel (dat gaat niemand lezen
) van het goede maar geen reden tot omlaag modden, de verkorte uitleg van eigen hand volstaat en levert een zinvolle bijdrage.
* botoo neigt naar een moderatie tussen 2 en 3

* botoo neigt naar een moderatie tussen 2 en 3
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
oke, oke, ik ben dus te vroeg en tegelijkertijd te laatMag een modderpoel ook op een niet-vrijdag avond?
vrijdag, als me kids en me provider het toelaten, zal ik met modder smijten voortaan..
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Pagina: 1