Ik heb de FAQ even doorgelezen en ben er achter gekomen dat je XP's ook dual kunt draaien. Ik draai momenteel een (single) AthlonXP 1700+ op een ASUS A7V266-E. Ik wil deze eventueel vervangen door een ASUS A7M266-D en er een tweede AthlonXP bij kopen. Is dit aan te raden? Ik weet dat er door AMD van de XP's niet wordt gegarandeerd dat ze in dualprocessor configs draaien, maar hoe groot is de kans dat het niet werkt?
De andere optie is namelijk dat ik er gewoon een nieuwe processor inprik, maar waarschijnlijk is dit voor mij duurder (kan mijn A7V266-E voor een goede prijs verkopen, de XP1700+ niet), en een stuk minder stoer
Of dualproc voor mij nuttig is heb ik al besloten. Ik maak veel gebruik van multithreaded apps en multitask ook ontzettend veel. Ik ben niet echt een grote gamer.
De andere optie is namelijk dat ik er gewoon een nieuwe processor inprik, maar waarschijnlijk is dit voor mij duurder (kan mijn A7V266-E voor een goede prijs verkopen, de XP1700+ niet), en een stuk minder stoer
Of dualproc voor mij nuttig is heb ik al besloten. Ik maak veel gebruik van multithreaded apps en multitask ook ontzettend veel. Ik ben niet echt een grote gamer.