Nice
ik krijg morgen mijn dimage f100 binnen
hey eindelijk weer eens een zwarte minolta
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Dat hij nu zwart is is imho al een hele vooruitgang, ziet er toch wat mooier uit nu.
Jammer dat er nog steeds een hoog noise level is..
Jammer dat er nog steeds een hoog noise level is..
Ziet er goed uit 
Ik had vandaag bijna de olympus E-10 gekocht maar die was me net iets te geavanceerd, toen heb ik maar een Olympus C-720UZ genomen.
Over een jaartje ga ik denk ik ook voor de dimage 7 serie
Ik had vandaag bijna de olympus E-10 gekocht maar die was me net iets te geavanceerd, toen heb ik maar een Olympus C-720UZ genomen.
Alle proemn in n drek
aaaah, mn oom heeft de E-10... kwijlgehalte is gewoon té...Bierkameel schreef op 10 september 2002 @ 21:38:
Ziet er goed uit
Ik raad jullie aan om een het grote boek "Amsterdam te water" te bekijken, dat heeft mn Oom gemaakt (is een fotoboek
tijdje geleden tijdens de presentatie werd het al hét boek over Amsterdam genoemd
Huh? Ik zie het ook, bij de Dimage 5/7/7i zat het er wel. Ik denk dat het nu onder dat het nog op dezelfde plaats zit maar dan met een beschermdingetje er op.Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 21:25:
geen "hot shoe" flitsdingetje?
/me is nog steeds kwijl van de nikon 5700
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
we hebben een SBaRF schreef op 10 september 2002 @ 23:07:
[...]
aaaah, mn oom heeft de E-10... kwijlgehalte is gewoon té...
Ik raad jullie aan om een het grote boek "Amsterdam te water" te bekijken, dat heeft mn Oom gemaakt (is een fotoboek) en die zijn allemaal geschoten met de E-10.
tijdje geleden tijdens de presentatie werd het al hét boek over Amsterdam genoemd
we hebben een P
we hebben een A
we hebben een M
we hebben SPAM!!
ach... als daar mooie plaatjes instaan, ben ik nog wel zo gek om het eens op te zoeken en te bekijkenVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 23:38:
[...]
we hebben een S
we hebben een P
we hebben een A
we hebben een M
we hebben SPAM!!
Zit inderdaad een beschermdingetje op.Johnny64 schreef op 10 september 2002 @ 23:37:
[...]
Huh? Ik zie het ook, bij de Dimage 5/7/7i zat het er wel. Ik denk dat het nu onder dat het nog op dezelfde plaats zit maar dan met een beschermdingetje er op.
Dit soort uitspraken zijn gevaarlijk TonD. Spreek uit ervaring.Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 23:38:
[...]
we hebben een S
we hebben een P
we hebben een A
we hebben een M
we hebben SPAM!!
*empty*
hij is zwart
We learn from our past, we live in the present, we develop for the future
Ik verkóóp niks, je moet het alleen maar eens bekijken!Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 23:38:
[...]
we hebben een S
we hebben een P
we hebben een A
we hebben een M
we hebben SPAM!!
en op dit plaatje zie je heel duidelijk het beschermschuifje zitten van de shoe, zelfde op mijn D5
De verschillen zijn bijna te verwaarlozen! Alleen een andere body kleurtje.... 
De rest konden ze wel met een firmware gedeeltelijk opgraden.
Whatever.
De verschillen zijn bijna te verwaarlozen! Alleen een andere body kleurtje....
Behalve die grotere buffer dan
Behalve die grotere buffer dan
Pagina: 1