ik heb op dit moment 3 3.5-bays en 1 5.25-bay vrij. Ik wil er eigenlijk iets mee doen, want alleen die afdekplaatjes is zo kaal. Ik heb al zitten kijken naar een baybus of lcd maar dat vind ik niet echt interessant. Heeft iemand hier nog een leuk idee voor?
fietsenrek? 
neuh, wat dacht je van een mooie baybus met schakelaars voor je fan, of CCFL
een mooi logo ofzow
kijk eens wat rond op casemod sites, mischien kom je nog wat leuks tegen
neuh, wat dacht je van een mooie baybus met schakelaars voor je fan, of CCFL
een mooi logo ofzow
kijk eens wat rond op casemod sites, mischien kom je nog wat leuks tegen
Ouderwetse analoge draaispoelmeters als VU-meters... Blauwe (LED) verlichting erachter, netjes verzonken monteren in een 5,25" afdekplaatje, en aansluiten op je geluidskaart. Dan heb je volgens mij wel iets aparts. Dit wil ik zelf ook nog eens doen in een PC.
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
sigarette aansteker uit een auto is ook cewl
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Uhm mischien iets van een biertap of kleine lades voor schroefjes ledjes ramsinks e.d. opzich best handig
Erhm.....
• Winamp sneltoetsen oid (windows media toetsen kan natuurlijk ook
)
• Poorten achterin je pc naar voren verplaatsen (seriele poort, usb, IEEE1394 (firewire) microfoon, koptelefoon)
• Koelelement voor je blikjes bier / red bull / cola ('t is dat ik weinig ruimte heb, anders had ik het al gedaan
)
• Sound Blaster Audigy Ex kopen en die extra plaat erin zetten
• Over relaxe extra diskette-drive erbij zetten
• Uitgebreid rek voor je unieke MiniDisk verzameling / 8 cd cd's in de 3,5" en in je 5,25" voor je 12 cm cd's (voor lanpartys
)
• Logootje
• Geldlaatje voor je colectie 1 & 2 eurocent muntjes (of unieke zeer zeldzame dubbeltjes / stuivers
)
Ik heb deze lijst hier neer gezet zodat de term UTFS minder opvalt. Er zitten dingen tussen waar je iets aan hebt, maar ook waar je wat minder aan hebt
. Veel plezier iig.
• Winamp sneltoetsen oid (windows media toetsen kan natuurlijk ook
• Poorten achterin je pc naar voren verplaatsen (seriele poort, usb, IEEE1394 (firewire) microfoon, koptelefoon)
• Koelelement voor je blikjes bier / red bull / cola ('t is dat ik weinig ruimte heb, anders had ik het al gedaan
• Sound Blaster Audigy Ex kopen en die extra plaat erin zetten
• Over relaxe extra diskette-drive erbij zetten
• Uitgebreid rek voor je unieke MiniDisk verzameling / 8 cd cd's in de 3,5" en in je 5,25" voor je 12 cm cd's (voor lanpartys
• Logootje
• Geldlaatje voor je colectie 1 & 2 eurocent muntjes (of unieke zeer zeldzame dubbeltjes / stuivers
Ik heb deze lijst hier neer gezet zodat de term UTFS minder opvalt. Er zitten dingen tussen waar je iets aan hebt, maar ook waar je wat minder aan hebt
Pagina: 1