Hoi
Misschien kunnen jullie mij het verlossende antwoord geven.
Namelijk m’n harddisk Seagate Barracuda ata 2 in Windows(98SE) op DMA gezet,dit was het begin van de ellende!
Moest hem natuurlijk opnieuw opstarten,en toen begon het .
Hij was al z’n drivers kwijt om Windows door te laten starten ?
Heb uit eindelijk geprobeerd om 98SE er opnieuw op te zetten,maar helaas.
Halverwege de installatie van 98SE moest de computer zich voor de laatste keer opnieuw opstarten.
Waarna ik niet verder meer kwam dan m’n eerste opstart scherm waar je ziet wat voor apparaten er in het systeem zitten.
Hij wordt nog wel gezien maar start niet meer door.Doe ik een andere harddisk erin start de computer wel gewoon door?
Als ik de betreffende schijf in een andere computer als slave zet kan ik h’m gewoon inkijken?
HELP hoe krijg ik hem weer Bootable.
Misschien kunnen jullie mij het verlossende antwoord geven.
Namelijk m’n harddisk Seagate Barracuda ata 2 in Windows(98SE) op DMA gezet,dit was het begin van de ellende!
Moest hem natuurlijk opnieuw opstarten,en toen begon het .
Hij was al z’n drivers kwijt om Windows door te laten starten ?
Heb uit eindelijk geprobeerd om 98SE er opnieuw op te zetten,maar helaas.
Halverwege de installatie van 98SE moest de computer zich voor de laatste keer opnieuw opstarten.
Waarna ik niet verder meer kwam dan m’n eerste opstart scherm waar je ziet wat voor apparaten er in het systeem zitten.
Hij wordt nog wel gezien maar start niet meer door.Doe ik een andere harddisk erin start de computer wel gewoon door?
Als ik de betreffende schijf in een andere computer als slave zet kan ik h’m gewoon inkijken?
HELP hoe krijg ik hem weer Bootable.