Betaalbare Videokaart met TV in en TV out

Pagina: 1
Acties:

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 25-08 11:24
Daar ben ik dus naar op zoek, niet te duur, en toch beter dan mijn huidige Voodoo2 ;)

Wie heeft er tips?

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Voodoo 3 3500TV misschien? >:)

Die-hard Brexiteer

• Zorro
Die TV-in wilde ik nou net gebruiken om mijn oude videorecorder op aan te sluiten, dus een kaartje met TV-tuner is niet echt de bedoeling. Een ATI RAdeon ViVo lijkt me wel wat, maar dat vind ik toch wat te prijzig, daarom zoek ik naar iets goedkopers. Ik weet alleen niet of dat wel bestaat, of dat deze functie alleen op de duurdere kaarten voorkomt :?

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik dacht toch echt dat je met die 3500 toch wel degelijk wat video editing kon doen....

Die-hard Brexiteer

• Zorro
Dat geloof ik ook wel, maar ik wilde mijn oude video, die geen banden meer slikt (of eigenlijk, veel te goed slikt :o ) als TV-tuner gebruiken, editing is niet zo van belang. Vandaar.

En een beetje gamen is ook leuk, dus een nieuwer videokaartje zou aardig zijn. Liefst een Geforce2MX of zo, maar die zijn er zover ik weet niet met TV-in. Als dat wel zo is, dan hoor ik dat heel graag :)

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 09:31

Adonias

Oe! Buttons :9

Een guilemot cougar TV of zo. Heeft tv in en uit. Kost iets van 300 gulden. Is ook een echte editing kaart geloof ik...

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Asus komt binnenkort uit met een mx met ook een tv in. Staat wel op de frontpage van een paar dagen geleden.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Anders een Asus V3800 TNT2 TVR 32 Mb. Wel 450 pieken, geen kopie, maar wel Video-In/Video Out.
Pagina: 1