Hoi,
Ik ben een poll aan het maken. Dat lukt allemaal verder aardig.
Nu wil ik alleen mijn resultaten mooi geordend weer geven (meeste stemmen boven aflopend)
Nu is het probleem dat al mijn resultaten uit 1 row in de DB komen.
Dit omdat ik een variabel aantal antwoorden wil kunnen maken in het admin gedeelte. Dit lukt dus allemaal aardig alleen hoe sorteer ik de resultaten nu?
Ik ben al flink aan het spitten geweest op asp101 en 4guys alleen de voorbeelden daar zijn gewoon niet van toeppassing op mijn Database/code
hoe kan ik deze resultaten sorteren?
(ik hoef niet de hele oplossing alleen een duwtje in de goede richting
)
Ik ben een poll aan het maken. Dat lukt allemaal verder aardig.
Nu wil ik alleen mijn resultaten mooi geordend weer geven (meeste stemmen boven aflopend)
Nu is het probleem dat al mijn resultaten uit 1 row in de DB komen.
Dit omdat ik een variabel aantal antwoorden wil kunnen maken in het admin gedeelte. Dit lukt dus allemaal aardig alleen hoe sorteer ik de resultaten nu?
Ik ben al flink aan het spitten geweest op asp101 en 4guys alleen de voorbeelden daar zijn gewoon niet van toeppassing op mijn Database/code
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <% PID = Request.Querystring("pollid") Set strConn = Server.CreateObject("ADODB.Connection") strConn.open "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0; Data Source=f:\websites\ivof\databases\attack.mdb" SQLQuery = "SELECT * FROM Poll WHERE ID=" & pID Set rs = strConn.execute(SQLQuery) %> <table border="1" width="400"> <% For i = 1 to 10 If NOT rs.Fields("Antw" & i) = "" Then Response.Write "<tr><td>" & rs.Fields("Antw" & i) & "</td><td>" & rs.Fields("Count" & i) & "</td></tr>" End If Next %> </table> |
hoe kan ik deze resultaten sorteren?
(ik hoef niet de hele oplossing alleen een duwtje in de goede richting
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...