Toon posts:

[MuVo] eventuele release date 128Mb versie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb heel hard gezocht om de release date van de 128Mb MuVo te vinden maar dat leverde me niets op. Als laatste optie heb ik de helpdesk van Creative gebeld. Ik kreeg daar een vriendelijke man aan de telefoon die zei dat hij "waarschijnlijk" eind september in Nederland uit zal komen! Goed Nieuws dus, of beloofd creative wel vaker van dat soort dingen?

Eind september duur inelkgeval niet zo lang meer :)

Verwijderd

Komt er nog een mogelijkheid om de MuVo uit te bereiden met een extern geheugen in de vorm van compact flash, Smart Media etc...?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 18:43:
Komt er nog een mogelijkheid om de MuVo uit te bereiden met een extern geheugen in de vorm van compact flash, Smart Media etc...?
nope..

maar waarom koopt de ts geen 64mb versie? deze is nu bij xenon te koop voor 139 euro...

ok...128mb is wel 2 keer zo veel, maar het verschil tussen 15 of 30 liedjes is nogsteeds maar 15 liedjes (vergelijk dat eens met de duizenden nummers die op een hd-mp3speler passen)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb zelf @ the moment een 64mb speler en dat ervaar ik zelf net te klein. Met 32mb uitbreiding heb ik zelf wel zat vaak zijn livesets een mb of 70).

De muvo 128 lijkt me tijd voor iets nieuws, en iets moois.

Ik kan me alleen zo weinig voorstellen bij de output van het kreng.
Maximum Output 1 x 1/8" stereo minijack, 5-7mW
http://www.muvo.com/products/MuVo/specs.asp

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind de vergelijking met een HD-mp3 speler niet helemaal opgaan:
- MuVo is veel kleiner
- MuVo is veel goedkoper
- MuVo kan ook gebruikt worden als opslag medium voor andere bestanden
- MuVo heeft geen display
- USB interface zonder kabels

Tis toch echt een heel ander apparaatje

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 19:44:
Ik vind de vergelijking met een HD-mp3 speler niet helemaal opgaan:
- MuVo is veel kleiner
- MuVo is veel goedkoper
- MuVo kan ook gebruikt worden als opslag medium voor andere bestanden
- MuVo heeft geen display
- USB interface zonder kabels

Tis toch echt een heel ander apparaatje
weet ik...

trouwens...een harddisk speler kan ook gebruikt worden voor opslag van andere bestanden...

maar...als die 128MB versie rond de 200 euro gaat kosten (64MB versie kost nu gemiddeld 150 euro, dus dat zit er wel in) is de stap naar 5gig iPod (299 euro) niet zo groot (maar wel 40 keer zoveel opslagruimte)

dus de 64MB versie lijkt me de beste prijs/functionaliteit verhouding hebben (zeker omdat-ie nu ook in de aanbieding is)

tis maar een gedachte :)

edit: ik kraak de MuVo zeker niet af, het is een erg handig apparaatje (ik heb 'm mijn vriendin zelfs aangeraden als mp3-speler) en ik denk het beste dat er op de markt is in die prijsklasse...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand misschien of je er mp3 bestanden en andere bestanden naast elkaar op kunt zetten? Kan hij mp3 bestanden afspelen terwijl er bijvoorbeeld een paar .doc en .jpg bestanden opstaan?
Pagina: 1