Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Smeerspray op basis van teflon

Pagina: 1
Acties:

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Topicstarter
ik zat net achter me pc en ik had al een tijdje dat me fan behoorlijk ging brommen.. dit kwam niet door de bladen en ook niet door hoe de fan was bevestigd... het kwam gewoon puur door dat de fan niet goed gesmeerd meer was... (het is een 80x80 sunon overigens)

goed ik dacht daar is wat aan te doen! ik pakte me flessie smeerspray op basis van teflon en heb een HEEEELKLEINBEETJE op de as zeg maar van de bladen gedaan... daarna er weer terug op, ff laten draaien, bladen er weer af halen en ff asje bewegen, en er weer terug op.

Me fan maakt nu minder DB dan dattie deed (toen ie dus nog niet bromde) tenminste ik hoor hem nu helemaal niet meer, en hij draait weer een stukje soepeler!

maybe hebben jullie hier wat aan! Dus gebruik Smeerspray op basis van teflon. met andere shit knoei ik wel eens en wou niet zo goed... dit is perfect!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Is dat dezelfde spray als de Teflon om fietskettingen mee te smeren?

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Topicstarter
Tyrian schreef op 10 september 2002 @ 16:02:
Is dat dezelfde spray als de Teflon om fietskettingen mee te smeren?
jep onderandere.. goed spul!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

heb ik ook meerdere malen gedaan ja
mijn intel cooler (voor p4) maakt alleen nogal een t*r*ng herri en die ga ik ook niet smeren want tussen nu en morgen moet ik mijn watercoolingsset binnen krijgen

Verwijderd

ik heb olie liggen voor motortjes van modeltreinen, da is dunner dan dun, echt super duur spul, iets van 25 gulden voor 12ml :(
dat gaat soms mijn fan in.

Verwijderd

Tip:

Bij de Aldi is er om de zoveel tijd smeerspray met teflon in de aanbieding voor weinig. Dit is zeer goed spul. Ik heb hier dan na zo'n actie een stuk op 5 flesjes staan.

• -FuBaR-
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-01-2014

-FuBaR-

is it safe?

Teflon is idd erg geschikt. Het bestaat uit microscopisch kleine balletjes, daarom werkt het zo goed als smeermiddel

The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
naaimachine olie werkt ook goed :)

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:14

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 17:32:
Tip:

Bij de Aldi is er om de zoveel tijd smeerspray met teflon in de aanbieding voor weinig. Dit is zeer goed spul. Ik heb hier dan na zo'n actie een stuk op 5 flesjes staan.
precies, maar alleen jammergenoeg niet iedere keer even goed. Typisch aldi natuurlijk, maar ik heb zelfs een keer twee busjes weggemieterd omdat het er alleen maar smerig van werd en geen bal hielp. Die oranje potjes (merk geen idee) waren wel goed

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Pagina: 1