Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Is dat dezelfde spray als de Teflon om fietskettingen mee te smeren?
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
jep onderandere.. goed spul!Tyrian schreef op 10 september 2002 @ 16:02:
Is dat dezelfde spray als de Teflon om fietskettingen mee te smeren?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
heb ik ook meerdere malen gedaan ja
mijn intel cooler (voor p4) maakt alleen nogal een t*r*ng herri en die ga ik ook niet smeren want tussen nu en morgen moet ik mijn watercoolingsset binnen krijgen
mijn intel cooler (voor p4) maakt alleen nogal een t*r*ng herri en die ga ik ook niet smeren want tussen nu en morgen moet ik mijn watercoolingsset binnen krijgen
Verwijderd
ik heb olie liggen voor motortjes van modeltreinen, da is dunner dan dun, echt super duur spul, iets van 25 gulden voor 12ml 
dat gaat soms mijn fan in.
dat gaat soms mijn fan in.
Verwijderd
Tip:
Bij de Aldi is er om de zoveel tijd smeerspray met teflon in de aanbieding voor weinig. Dit is zeer goed spul. Ik heb hier dan na zo'n actie een stuk op 5 flesjes staan.
Bij de Aldi is er om de zoveel tijd smeerspray met teflon in de aanbieding voor weinig. Dit is zeer goed spul. Ik heb hier dan na zo'n actie een stuk op 5 flesjes staan.
Teflon is idd erg geschikt. Het bestaat uit microscopisch kleine balletjes, daarom werkt het zo goed als smeermiddel
The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.
precies, maar alleen jammergenoeg niet iedere keer even goed. Typisch aldi natuurlijk, maar ik heb zelfs een keer twee busjes weggemieterd omdat het er alleen maar smerig van werd en geen bal hielp. Die oranje potjes (merk geen idee) waren wel goedVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 17:32:
Tip:
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Pagina: 1