Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Het lijkt mij een goed merk...
Verwijderd
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Winbont is een grote chip fabriekant, maakt onderanerde alle chips die met een pc te maken hebben, ik heb er oa een paar op mijn mobo, netwerkkaart enzo maar om die drivers er voor tevinden valt niet mee![/quote]Ja maar is hun geheugen een beetje een topgeheugen(net als mushkin, hyundai enz....)?
Russian Blue Neji
Kate Bush
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Eindigt de getallreeks erop met 75? Dan is het best wel slecht geheugen. Ik heb er een keertje een 256 mb geheugen module van gehad en dat draaide voor geen meter, zelfs niet op 133 mhz. Gelukkig kon ik het ruilen voor a-merk geheugen (nog een onbekende naam) waarna ik mijn CPU zelfs verder op kon voeren zonder stabiliteitsproblemen te krijgen![/quote]Moet ik effe kijken, zit nu op het werk.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
jesus, gast. leg me eens duidelijk uit waaaaarom je per se ALLLES quote!
het geeft geen enkele meerwaarde. leg eens uit waarom je alles quote. en waag het niet DIT verhaal te quoten. is gewoon niet nodig! staat toch in de topic? jesus!
okay en weer on-topic:
winbond geheugen is niet slecht, het werkt gewoon goed en 't is vaak ook nog best redelijk over te klokken en stabiel. maar 't valt in mijn inziens niet onder de categorie a-merk geheugen. da's meer mossel vitalic, infineon, siemens, samsung, hyundai.
-I am Jack's wasted life.
FRANK!!!!!
jesus, gast. leg me eens duidelijk uit waaaaarom je per se ALLLES quote!
het geeft geen enkele meerwaarde. leg eens uit waarom je alles quote. en waag het niet DIT verhaal te quoten. is gewoon niet nodig! staat toch in de topic? jesus![/quote]Omdat al ik antwoord geef de mesne weet waar het op slaat, soms is dat een beetje vaag, vandaar
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Verder ook nog een dimmetje van Infineon liggen die schijnen nog wel een stukje verder te gaan (niet getest)
Eindigt de getallreeks erop met 75? het best wel slecht geheugen. Ik heb er een keertje een 256 mb geheugen module van gehad en dat draaide voor geen meter, zelfs niet op 133 mhz. Gelukkig kon ik het ruilen voor a-merk geheugen (nog een onbekende naam) waarna ik mijn CPU zelfs verder op kon voeren zonder stabiliteitsproblemen te krijgen![/quote]K*T, kom er net achter dat het dus eindigt mnet de getallen 75 :(:(:(:(
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd