Ik heb een raar probleempje met iFrame. Ik heb er 2 in mijn pagina verwerkt, en telkens als ik gemaakte aanpassingen wil bekijken, dan moet ik eerst een nieuw IE venster openen, voordat ik ze kan zien. Anders blijft IE de zooi uit de cache halen (ctrl F5 werkt ook niet). Dit is opzich niet zo'n groot probleem, maar ik heb nu een php-gastenboekje gemaakt, en dat geeft wel vervelende problemen nu. Als ik bijv. een berichttje verwijder, dan moet ik eerst een nieuw IE venster openen, wil ik zien dat het ook daadwerkelijk verwijderd is. Hoe komt dit, en is dit te verhelpen?
(ander probleempje; mn webserver, IIS 5.0, doet erg raar sinds ik dat phpgastenboek gebruik. telkens als ik mn pagina opvraag staat er gereed onderaan het scherm, maar krijg ik nog niks als de achtergrondkleur te zien. Na een tijdje komt dat de uiteindelijke pagina tevoorschijn
)
(ander probleempje; mn webserver, IIS 5.0, doet erg raar sinds ik dat phpgastenboek gebruik. telkens als ik mn pagina opvraag staat er gereed onderaan het scherm, maar krijg ik nog niks als de achtergrondkleur te zien. Na een tijdje komt dat de uiteindelijke pagina tevoorschijn