ledje ipv. speaker

Pagina: 1
Acties:

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-08 16:57
Ik wordt gek van dat beep-speakertje dat op mijn oude PC zit. Nou dacht ik zou: Als ik een ledje op die speaker uitgang zet die op mijn Mobo zit dan krijg ik mooi een lampje dat brand als er iets fout gaat ipv zo'n irri beep. Is dat een goed idee????? En belangrijker: kan dat zonder dat ik extra spullen nodig heb?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Lus gewoon je hdd-led door, + en - maaknie uit, zorg wel dat je die led loshaalt van je HDD anders kan het misgaan (Piep, harddrive error)

Download my music on SoundCloud

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Spanning over speaker is AC
ledje brand op dc... dus gaat ie na een half uurtje kapot

je kan een parallel schakelingetje maken van 2 leds (in tegengestelde richting.. met inderdaad een weerstandje erbij

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 21:36

Mex

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 14:42 schreef bitprobe het volgende:
Lus gewoon je hdd-led door, + en - maaknie uit, zorg wel dat je die led loshaalt van je HDD anders kan het misgaan (Piep, harddrive error)[/quote]Weer wat geleerd, plus en min maken dus niks uit bij een ledje :P:P ooit op school gezeten???

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-07 20:49

DutchMan

NederlandseMan

Ik had een keer een ventilator op mijn steriotoren aangesloten en er kwam nog muziek uit ook! en dat ding ging ook nog eens draaien!. :)

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?