Toon posts:

MSI KT4 Ultra??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tja weer een nieuw mobotje. Gisteren gekocht maar wat is het allemaal kan er niet echt veel over vinden tja wel dat die XP 2200+ ondersteunt en dat er DDR 400 op kan en daar ging ik voor maar is het een klasse bordje of een stukje prut dat net alles aan kan??

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 21:40
Doe MSI KT4 Ulra is een top bord! De KT3 was dat ook al, naar mijn inziens (heb hem zelf) en ik zou ook graag een KT4 willen, maar hij voegt niet echt veel toe aan mijn KT3, maar de KT4 heeft wel meer leuke features op de plank zitten.

En zoek ff in de search, op de frontpage en op google, en op de MSI site! :)

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

de plank is goed maar nog lang van wat een 400ddr plank kan geven. ik raad dus om nog even te wachten met een nieuwe plank te kopen of om dan een 333 plank te kopen.
bij http://www.tweakers.net zijn er al een aantaql reviews voorbij geweest over de 400ddr planken.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• SnicK_v_r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:04

SnicK_v_r

Zero

hij hoeft ook niet alles te geven van wat 400 ddr kan, want officieel onersteunde hij dat toch niet

hij ondersteund, volgens msi site:

200/266/333 mhz DDR SDRAM
dus geen 400 mhz ddr, dat de chipset het wel aankan zegt niks
en daarbij 400ddr is nog geen officieel standaard

FFXIV-id: Sarah Kindred, FC: League of the Damned <DAMN>, Zodiark

• fingers
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik neem aan dat die msi kt7 ultra ook de amd 2600+ gaat ondersteunen?
Omdat op de website staat tot amd 2200+.moet ik wel ff weten,want ik kan behoorlijk goedkoop aan z'n bordje komen via m'n werk.

ooit komt er een einde aan het eind

• SnicK_v_r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:04

SnicK_v_r

Zero

waarschijnlijk zal hij dit wel doen, kan zijn dat je ff moet wachten op een bios update

En anders kan het zijn dat deze hem misschien niet goed herkend, maar hij zal wel werken

// edit: Als je naar de site van msi gaat dan zie je dat de kt4 ultra (ms-6590) tot de 2600+ ondersteund. ik weet neit of dat laatst veranderd is, maar dat staat er nu

KT4 Ultra ms-6590

[ Voor 0% gewijzigd door SnicK_v_r op 20-09-2002 08:43 . Reden: heb ff wat ogpezocht ]

FFXIV-id: Sarah Kindred, FC: League of the Damned <DAMN>, Zodiark

Pagina: 1