Daar kom ik echt niet uit sorry, downloaden en het installeren van het programma lukt allemaal nog wel, maar veel verder kom ik niet.
Ik moet gewoon een programma hebben om een livestream van mijn webcam op mijn website te krijgen, ik weet niet of het mogelijk is dat er niet om de 5 sec een plaatje vernieuwd word, want dat vind ik hoogst irritant. Dus is er iets dat het ook echt 'live' is?
Windows Media Encoder.
Hiermee kan je een live-stream broadcasten en dit kan je doormiddel van een vb-script op je site laten zien.
Dit moet zeker in de got search te vinden zijn aangezien ik de source 2x hier @ got zelf heb gepost.
Hiermee kan je een live-stream broadcasten en dit kan je doormiddel van een vb-script op je site laten zien.
Dit moet zeker in de got search te vinden zijn aangezien ik de source 2x hier @ got zelf heb gepost.
Verwijderd
Echt live? Ik weet dat het kan met de Windows Media Encoder...gratis te downloaden bij microsoft.com
Dan heb je op je website zo'n klein mediaspelertje met play en stop. (bijvoorbeeld)
Dan heb je op je website zo'n klein mediaspelertje met play en stop. (bijvoorbeeld)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()