Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall
Geen ervaring. Ik heb voor PCMCIA gekozen, omdat 'ie dan mooi weg zit gewerkt in de laptop, en je geen extern kaste ndig hebt.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Heb je dan geen kastje waar je een utp en een bmc aansluiting hebt? Mij leek USB wel aardig omdat hij hot plug and playalble is. Maar ja eenmaal een kaartje erin en je doet hem er niet meet uit. Ik wil ook graag de mogelijkheid hebben om zowel aan een utp als een bmc netwerk te kunnen pluggen!
Thanks!
p.s. wat voor een kaart heb ji BOSS. prijs?
Thanks!
p.s. wat voor een kaart heb ji BOSS. prijs?
Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall
usb is gelimiteerd met 12mbits. Ook al geven ze aan dat ze 100Mbits kunnen. USB is gewoon niet sneller. PCMCIA is sneller. Als je laptop het ondersteunt neem dan CARDBUS (32bit), dat is pci voor laptops. PCMCIA is nog gebaseerd op de ISA standaard 16bits