Fun while it lasted: World Community Grid!
Ik heb zlef de Mpio DMG en ik heb totaal geen problemen met XP. Ik plugte gewoon die usb stekker erin (apparaatje aan) en hij herkent em automatisch... Kun je anders niet gewoon fpio downen (zie topic over DMG) en dat proberen. Je moet daar omdat je XP hebt trouwens ook nog iets extra doen maar dat staat wel in de readme of op die site.
Tis dat ik nu op de uni zit, anders zou ik wel wat meer kunnen uitleggen...
Vreemd zeg, bij mij wil XP gewoon geen driver installeren, dus de manager, ook FPIO, werkt gewoon niet. Ook het installeren van de USB filter drivers (zoals wordt aangeraden op de site) helpt niet. Welke driver gebruikt XP bij jou?DocB schreef op 10 september 2002 @ 15:34:
Ik heb zlef de Mpio DMG en ik heb totaal geen problemen met XP. Ik plugte gewoon die usb stekker erin (apparaatje aan) en hij herkent em automatisch... Kun je anders niet gewoon fpio downen (zie topic over DMG) en dat proberen. Je moet daar omdat je XP hebt trouwens ook nog iets extra doen maar dat staat wel in de readme of op die site.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Ik heb voor xp gewoone eerst de software geinstalleerd en toen deed ie het gelijk.
Verwijderd
Ik heb de DMG, die werkt probleemloos onder XP. Ik plugde de USB kabel in het USB slot en in het apparaat. Apparaat aangezet en de speler werd automatisch herkend.