Mijn bedrijf zit in een gebouw waarvan de muren en dak veel metaal bevatten. Op zich geen probleem mee, behalve dat binnen de mobiele bereikbaarheid ver te zoeken is. Ook al heeft dat wel eens zijn voordelen, toch prefereer ik zelf te kiezen wanneer ik wel of juist niet bereikbaar ben.
Ik heb inmiddels al het nodige zitten lezen over repeaters, maar active repeaters zijn wel erg kostbaar en over passive repeaters kan ik eigenlijk niet zoveel vinden.
Heeft iemand ervaring met een passive repeater en zo ja, werkt het?
Buiten heben we gewoon volle bak, maar binnen is het minimaal.
Ik heb gelezen dat passive repeaters niet (voldoende) werken ivm de lage "zendkracht" van mobiele telefoons, maar dat was op een site van een bedrijf die active repeaters verkoopt. Wellicht niet de meest objectieve bron
Ik heb inmiddels al het nodige zitten lezen over repeaters, maar active repeaters zijn wel erg kostbaar en over passive repeaters kan ik eigenlijk niet zoveel vinden.
Heeft iemand ervaring met een passive repeater en zo ja, werkt het?
Buiten heben we gewoon volle bak, maar binnen is het minimaal.
Ik heb gelezen dat passive repeaters niet (voldoende) werken ivm de lage "zendkracht" van mobiele telefoons, maar dat was op een site van een bedrijf die active repeaters verkoopt. Wellicht niet de meest objectieve bron
ff niets