Ja, kan je in SM aanvragen.Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 14:54:
is het mogelijk om je usernaam te veranderen, zonder je opnieuw te hoeven registeren
Staat voor Schop een Modje
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
ik vind die haakjes lelijk, gelukkig hoef ik daar niet de rest van mijn leven mee rond te lopen
Verwijderd
hullemaal niet!
Overigens stel ik voor deze nick te houden, en die andere tom te lozen, hier zit iig geen stomme brabo achter
Overigens stel ik voor deze nick te houden, en die andere tom te lozen, hier zit iig geen stomme brabo achter
Whahaha, ik zie nu dat iedereen haakjes heeft. 
Stelletje meelopers, een beetje meesurfen op het succes van -]MaRc0[- he.
Wat, cloontjes?????
Bannen die handel.
Stelletje meelopers, een beetje meesurfen op het succes van -]MaRc0[- he.
Wat, cloontjes?????
Bannen die handel.
Neen, de echte Tom is lost!
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd
jajaja... Jullie zijn allebei de echte Tom...
Was je bang dat je Nick gekaapt zou worden?
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 15:16:
hullemaal niet!
-1 flame
Ik denk eerder dat Luna d'r achter zit eigenlijkVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 15:16:
[...]
jajaja... Jullie zijn allebei de echte Tom...
Was je bang dat je Nick gekaapt zou worden?
Echt niet, dat is een cloontje, en jij ook volgens mij.
OMG
Is het al vrijdag
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Verwijderd
Ja dat krijg je ervan als modjes hun Nick veranderen en de oude niet bezet houden
.
Maar Courage, er is mail onderweg, voor het geval je spijt krijgt van je haakjes
Maar Courage, er is mail onderweg, voor het geval je spijt krijgt van je haakjes
Pagina: 1