"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
Als dit hardware-matig niet mocht lukken kan je nog netmeeting of zoiets gebruiken om vanaf je 'gewone' PC de desktop van je server over te nemen.
En waarom is een KVM-switch geen optie?
Een VGA-switch is op de keyboard en muis aansluitingen na exact het zelfde.
En waarom is een KVM-switch geen optie?
Een VGA-switch is op de keyboard en muis aansluitingen na exact het zelfde.
Een cliche is ooit origineel begonnen
even nog extra toelichting op m'n vraag:
- het gaat eigelijk niet om pc's maar om 2 camera's (met vga uitgang) die naar keuze van een operator in een fabriek hun beeld naar de monitor sturen.
- er zijn dedicated vga switches, en daarom vroeg ik me ook af of en waar die in nedereland te krijgen zijn, zijn ze niet te krijgen, dan zal het toch een kvm switch worden...
- het gaat eigelijk niet om pc's maar om 2 camera's (met vga uitgang) die naar keuze van een operator in een fabriek hun beeld naar de monitor sturen.
- er zijn dedicated vga switches, en daarom vroeg ik me ook af of en waar die in nedereland te krijgen zijn, zijn ze niet te krijgen, dan zal het toch een kvm switch worden...
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
Tsja, ze bestaan wel maar als ik dus bij NTI kijk bij international distributors voor nederland kom ik in de U.K. uit.
Via internet is er denk ik wel aan te komen, maar als je dat niet wil.......
Weet niet of een KVM-switch zonder muis en keyboard begint te zeuren, maar dat lijkt me wel een oplossing.
Via internet is er denk ik wel aan te komen, maar als je dat niet wil.......
Weet niet of een KVM-switch zonder muis en keyboard begint te zeuren, maar dat lijkt me wel een oplossing.
Een cliche is ooit origineel begonnen
Ik gebruik hier een Compaq (= Apex) 8-poort KVM, met :koekum schreef op 10 september 2002 @ 17:07:
Weet niet of een KVM-switch zonder muis en keyboard begint te zeuren,
- sommige systemen KVM;
- sommige systemen KV (M-poort op systeem kan niet met PS/2 muis overweg);
- sommige systemen alleen V (moet nog langere kabels vor K en M hebben).
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
tnx voor alle info, en als het dus inderdaad moelijk wordt met bestellen wordt het dus toch een kvm switch
Pagina: 1