ik zit dus met een heel irritant probleem.
als ik mn dvd openmaak door de knop of softwarematig dan blijft ie dus 80% van de keren open en kan ik m niet meer dicht krijgen dmv de knop of softwarematig..
(doordat ie open blijft ,blijft vaak ook windows hangen... en zoniet dan wordt windows hartstikke instabiel
)
ik heb al vanalles geprobeerd.. de firmware geupdate...
ik heb m in n paar andere pc's geprobeerd.. en daar doet ie precies t zelfde...
ik heb n msi k7t pro2 266 met n xp1600+ en hiervoor n msi k7t turbo , daar was het zelfde probleem..
ik heb al vanalles geprobeerd maar ik krijg t niet gefixed..
de bios van t mb is ook de laatste etc etc..
weet iemand wat ik kan doen??
owja als ik m dus dicht probeer te doen lijkt het dat hij het signaal van opendoen blijft krijgen ofzo.. als ik m zachtjes dicht duw gaat ie gewoon weer open...
als ik mn dvd openmaak door de knop of softwarematig dan blijft ie dus 80% van de keren open en kan ik m niet meer dicht krijgen dmv de knop of softwarematig..
(doordat ie open blijft ,blijft vaak ook windows hangen... en zoniet dan wordt windows hartstikke instabiel
ik heb al vanalles geprobeerd.. de firmware geupdate...
ik heb m in n paar andere pc's geprobeerd.. en daar doet ie precies t zelfde...
ik heb n msi k7t pro2 266 met n xp1600+ en hiervoor n msi k7t turbo , daar was het zelfde probleem..
ik heb al vanalles geprobeerd maar ik krijg t niet gefixed..
de bios van t mb is ook de laatste etc etc..
weet iemand wat ik kan doen??
owja als ik m dus dicht probeer te doen lijkt het dat hij het signaal van opendoen blijft krijgen ofzo.. als ik m zachtjes dicht duw gaat ie gewoon weer open...