Toon posts:

radeloos met mijn scanner!!??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week een scanner (hp3570C) gekocht maar krijg hem niet aan de praat. In windows2000 geeft ie een communicatiefout aan en zegt ie dat de scanner waarschijnlijk verkeerd is aangesloten. En bij XP loopt ie gewoon vast als ik de software aanklik. Ik heb dus al met zowel windows2000 en XP schoon op de hdd geinstalleerd. Allebij geen zin. Onder apparaatbeheer geeft de scanner geen foutmeldingen.
Het is een usb-scanner en de usb poorten geven ook geen foutmelding. Tevens doen andere apparatuur het wel op de usb-poort.
Ik heb ook de laatste drivers gedownload van de scanner, ook geen resultaat. :(

Wat ik ook nog geprobeerd had is een aparte pci usb kaartje, maar ook dat had geen effect. Wie kan mij helpen???? ;(

Verwijderd

Probeer eens een andere usb kabel, misschien is die wel kadoek

• GeFke
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-08-2024
Aansluiten op een andere PC en anders naar de winkel ermee

Verwijderd

Topicstarter
Dit heb ik ook al geprobeerd, ik heb hem aan een andere pc gehangen en daar werkt ie wel gewoon op. Dus teruggaan naar de winkel is ook geen optie.
Behoorlijk frustrerend allemaal.
Maar toch bedankt voor het meedenken.

Verwijderd

werken andere apparaten wel op je usb poort?

Verwijderd

Topicstarter
Een lexmark Z53 printer en een digitale camera, de kodak dc3200 geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
Is het een optie om windows 98 op de pc te zetten???

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:03

DaRoot

Some say...

Verwijder de USB poorten eens uit het apparaatbeheer. Zodat windows die opnieuw ziet.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
ook al geprobeerd, geen succes.

Verwijderd

Heb ik ook met mijn hp 5300C. Hij heeft het een hele tijd gedaan maar nu niet meer. Alleen nog maar met paralelle kabel.

Kan eens kijken op

www.usbman.com

Mij is het niet gelukt de USB weer werkend te krijgen. Post ff als jij wel succes hebt!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 01:17
Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 15:24:
Heb ik ook met mijn hp 5300C. Hij heeft het een hele tijd gedaan maar nu niet meer. Alleen nog maar met paralelle kabel.

Kan eens kijken op

www.usbman.com

Mij is het niet gelukt de USB weer werkend te krijgen. Post ff als jij wel succes hebt!
hmm mijn 5370c werk gewoon wel, geen probleem, aleen heb ik wel de voorkeur voor dat zaige precision scan lt pro progje, met standaard xp (wdm) driver is het 3x niks

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1