Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
schroefjes los aan de achterkant
en die zij plaaten naar achteren schuiven
moet je wat kracht bij zetten (eerste keer met een platteschroevendraaier even helpen)
moet je wat kracht bij zetten (eerste keer met een platteschroevendraaier even helpen)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 14:05 schreef sebasel het volgende:
moet je wat kracht bij zetten (eerste keer met een platteschroevendraaier even helpen)[/quote]Dus hij moet er gewoon helemaal uitgeschoven worden?
Tja effe proberen.
moet je wat kracht bij zetten (eerste keer met een platteschroevendraaier even helpen)[/quote]Dus hij moet er gewoon helemaal uitgeschoven worden?
Tja effe proberen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
MMPHHFF, hij blijft hakken na een paar centimeter :(:(:(
, moet ik hem ook een beetje naar boven tillen ofzo:?:?
?????????
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
blijkbaar geen tweaker, je hebt geen "gewoon proberen en kijken watie doet"-mentaliteit... kast moet gewoon ff inslijten...
Ja, je moet aan de achterkant dus 8 schroeven eruit draaien en dan de bovenkant er af.
Daarna de zijkanten, naar achter trekken en hierbij een beetje naar boven en beneden wrikken. een mm of 2 a 3 is voldoende.
De zijkant trekt zich tegen het hoofd-frame aan en dat gaat soms wat vast klemmen (te vast)
Waar ik nu eigenlijk wel benieuwd naar ben, hoe haal je de voorkant er af, ik heb gemerkt dat al de draden eraan vast zitten (aan/uit en lichtjes) moet je dat elke keer losmaken ???
Daarna de zijkanten, naar achter trekken en hierbij een beetje naar boven en beneden wrikken. een mm of 2 a 3 is voldoende.
De zijkant trekt zich tegen het hoofd-frame aan en dat gaat soms wat vast klemmen (te vast)
Waar ik nu eigenlijk wel benieuwd naar ben, hoe haal je de voorkant er af, ik heb gemerkt dat al de draden eraan vast zitten (aan/uit en lichtjes) moet je dat elke keer losmaken ???
Gelukt!!!!!! Bedankt, had echt veel aan deze adviezen, want ik wou het al opgeven
, thanx, hij is open :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Pagina: 1