[W2K ADV SRV] SP3 Policy probleem ??

Pagina: 1
Acties:

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-03 19:48

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

Topicstarter
Op dit moment heb ik twee servers staan (een zelfgebouwde celeron 1,1 asus tusl2 2x120GB Maxtor en een HP Netserver LH3).
De LH3 heb ik net nieuw, bij het installeren van W2K ADV. Server kreeg ik de melding INACCESIBLE_BOOT_DEVICE, search bij Microsoft gedaan en bleek dat er hiervoor en fix in SP3 zit. Ik heb de I386 dir geupdate met SP3 en de installatie ging perfect.

AD geinstalleers (nieuwe server in nieuw forrest enz..), DHCP scope vervolgens mijn pc met WinXP op de domain aangemeld, maar ik mag hier nu NIKS, het lijkt wel of ik guest privileges heb, terwijl ik toch echt in het user account gezet heb dat ik "member" van admins ben.

Als ik dan vervolgens deze pc in mijn andere netwerk hang (w2k Adv server geupdate naar SP3 via Windows update), dan mag ik opeens wel weer alles.
Hang ik deze pc vervolgens weer aan mijn hp server, dan mag ik weer nix 8)7

Ik heb zelf het vermoeden dat het in een of andere vage security policy zit, maar ik heb de policy's op bijde servers vergeleken en deze zij volledig het zelfde.

Na enige dagen gezocht te hebben op het GOT, google, support.microsoft, support.hp en enkele w2k sites is mijn inspiratie volldig op ik weet niet meer waar ik moet zoeken of waar ik een oplossing voor dit probleem kan vinden
Ik hoop dat er hier iemand is voor raad en daad ......

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

wat zegt gpresult ?
Description:
This command line tool displays the Resultant Set of Policy (RSoP)
for a target user and computer.

[ Voor 0% gewijzigd door TheRookie op 10-09-2002 12:58 . Reden: + quote ]

• Zuig

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

Topicstarter
op de "oude" server krijg ik een normaal resultaat terug, en op de nieuwe krijg ik een access denied error :(

• Zuig

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

Topicstarter
Ik ben ondertussen weer een stuk verder, ik heb in de AD een nieuwe Unit gemaakt, en daar heb ik mijn naar toe gemoved. Vervolgens heb ik nix met de policys gedaan, hij gebruik dus nu zijn eigen lokale security policy op de pc. Ik mag nu wel weer van alles.