Dit is 't spelletje sopwith in DHTML (of in ieder geval de basis ervan).
Werkt alleen in Internet Explorer en Mozilla.
http://www.paragin.nl/dhtml/new/
Werkt alleen in Internet Explorer en Mozilla.
http://www.paragin.nl/dhtml/new/
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Spreek voor jezelf, jah!!Yogho:
Want wij tweakers zijn hier niet van onder de indruk.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
Ik vind het wel cool !!Yogho schreef op 10 september 2002 @ 11:49:
SPAM, of heb je hier nog andere bedoelingen mee.
Verwijderd
Afgezien van het feit dat Yogho dit natuurlijk tien keer beter kan en hier niet van onder de indruk is;Yogho schreef op 10 september 2002 @ 11:49:
SPAM, of heb je hier nog andere bedoelingen mee.
Bedankt voor het respect dat ik bij je afdwing, maar ik heb nooit beweerd dat ik het beter kan (ik vraag me af of ik het wel kanAfgezien van het feit dat Yogho dit natuurlijk tien keer beter kan en hier niet van onder de indruk is;
Verwijderd
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Ik heb nog wel een smilie shoot 'm up, en een popup puzzle.Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 13:46:
Heeft iemand anders ook nog een soort van DHTML-speeltuin?
Intentionally left blank
Vandaar
Hm, heb je dan wel op 't juiste moment afgerond? Als je pas afrond aan het eind (bij 't plaatsen van 't plaatje) zou dat helemaal geen probleem om moeten leveren.Tjabber:
Bij het maken had ik ook de snelheid geregeld op basis van de hoek. Probleem was echter dat als je dan de afgelegde afstand berekende deze niet een rond getal opleverde. en bij het telkens optellen had je dan dat het vliegtuig de ene keer 1 en dan weer 2 pixels vooruitging.. dit gaf een beetje een raar effect.
Mjah, als je dat simpeler vindt... okUiteindelijk heb ik 't maar op de simpele manier gedaan, het is immers een arcadegame
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz