Op aandringen van een paar mensen open ik dit topic omdat ik het echt spuugzat ben dat iedereen altijd over mijn haakjes zeikt! Nu zullen jullie natuurlijk denken 'waar maakt ie zich druk over?'. Ik maak me hier druk over omdat ik 1 keer een foutje heb gemaakt en daar zelf ontevreden over ben (wat iedereen weet) en daardoor iedereen me altijd daarop aanspreekt.
En het is niet altijd eentje die er mee begint/aan meedoet, maar het zijn er altijd meerdere. En het ergste vind ik nog dat Tom meedoet. Tom is ook maar een mens, maar hier is hij moderator en moet hij dus het goede voorbeeld geven. Ik weet niet of jullie er wat aan kunnen/willen doen, maar als dat zo is ben ik jullie heel erg dankbaar.
En het is niet altijd eentje die er mee begint/aan meedoet, maar het zijn er altijd meerdere. En het ergste vind ik nog dat Tom meedoet. Tom is ook maar een mens, maar hier is hij moderator en moet hij dus het goede voorbeeld geven. Ik weet niet of jullie er wat aan kunnen/willen doen, maar als dat zo is ben ik jullie heel erg dankbaar.
The devil is in the details.