www.baskoole.com
of download.com --> visual route
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
zelfs ping naar de site levert je een ip op als het goed is.
No production networks were harmed during this posting
Wat de topic starter waarschijnlijk wil is het ip of adres van de proxy. pingen kunnen ze inderdaad afsluiten, en tracert door een proxy gaat niet werken. wat je kunt proberen is proxy.kennisnet.nl:8080. is zo een beetje standaard voor kennisnet. Ik neem aan dat je niet bij Extra|internet opties|verbinding|lan instellingen kan omdat dat afgesloten is ?
probeer in een dos prompt eens "control" in te typen. werkt alleen als ze niet met tweakui het hele registry eruit gemolt hebben.
en anders ff kijken of je in de registry kan komen, en de proxy daar ergens kan vinden?
edit : tada ! proxy in de registry staat in HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\internet settings\ (bij mij onder xp en ie 6.0)
Tracert werkt prima met een proxy server.QBiT schreef op 10 september 2002 @ 16:17:
en tracert door een proxy gaat niet werken.
Omdat de kennisnet proxy tracert misschien blokkeerd wil dat nog niet zeggen dat je niet kan tracen achter een proxy server... da's wel erg kort door de bocht, niet?
Neotrace (pro) kan ook traceren, geloof ik.
'k ken de link wel om te downen maar die mag niet
'k ken de link wel om te downen maar die mag niet
301SQN
Visual Route en Neotrace doen gewoon een traceroute (maar dan in een grafisch jasje).
Zo bijzonder zijn die proggies niet (gewoon een GUI'tje rond ping, traceroute e.d.).
Zo bijzonder zijn die proggies niet (gewoon een GUI'tje rond ping, traceroute e.d.).
ey mensen thx voor de tips 
k zit nu nie op school (duh !) maar k ga morgen aan de gang. Bij mijn account kan ik idd niet bij de ie (of netwerk) instellingen, maar de command prompt doettut wel.
thx again,
Basss
k zit nu nie op school (duh !) maar k ga morgen aan de gang. Bij mijn account kan ik idd niet bij de ie (of netwerk) instellingen, maar de command prompt doettut wel.
thx again,
Basss
www.baskoole.com
Pagina: 1