Toon posts:

Form laten omzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een simpel website-tje opgezet met een formulier waarop mensen diensten kunnen aanvragen. Nu wil ik aan alleen gebruik maken van javascript en html, liever geen php o.i.d. Omdat dat niet op de server staat.
Ik heb dus een simpel formulier met een aantal input text velden en een aantal listobjecten. Nu schijf ik de ingevulde waardes hiervan weg mbh van een javascript naar een cookie en laat ik deze gegevens opnieuw in de bevestigingspagina. Deze pagina kunnen ze dan uitprinten. Echter zie je bij het afdrukken dus inputvelden terwijl ik liever zou hebben dat je die invulvelden niet meer zag en in plaats van invoervelden gewoon labels/normale tekst. Ik heb wel al wat gezocht maar kon eigenlijk geen informatie vinden hierover.
Nu wilde ik graag weten of het dus mogelijk is om de tekst uit een invoerveld te laten laden als gewone tekst?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

1. je haalt de waardes op vanuit je cookies
2. stop de waardes in JavaScript variabelen
3. schrijf de variabelen met bijv.
JavaScript:
1
document.write("Hierna komt een variabele: " + strNaamContact);

4. zoek eens naar JavaScript

[ Voor 0% gewijzigd door BtM909 op 10-09-2002 16:55 . Reden: + ipv &; al die talen ook :P ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Grom
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-11-2024

Grom

lief hè!

Gebruik CSS @media print en laat de borders van de inputs wegvallen.
http://www.w3schools.com/css/css_mediatypes.asp voor verder uitleg.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

BtM909:
JavaScript:
1
document.write("Hierna komt een variabele: " & strNaamContact);
Lijkt mij een aparte plaats om een binary-AND operator te gebruiken ....
Kortom, je bent in de war met VBScript :)

gebruik de + ipv de &

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Volgens mij is Grom zijn quick & dirty oplossing een redelijke optie. Anders moet je gewoon d.m.v. het aanpassen van de DOM tree van alle inputs normale tekst maken.

• Grom
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-11-2024

Grom

lief hè!

2 schreef op 10 september 2002 @ 16:41:
Volgens mij is Grom zijn quick & dirty oplossing een redelijke optie. Anders moet je gewoon d.m.v. het aanpassen van de DOM tree van alle inputs normale tekst maken.
quick & dirty :? imo wel quick maar zeker niet dirty, het aanpassen van de DOM tree zou mijn keuze niet zijn.

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Grom schreef op 10 september 2002 @ 17:54:
[...]

quick & dirty :? imo wel quick maar zeker niet dirty, het aanpassen van de DOM tree zou mijn keuze niet zijn.
Ok wellicht meer quick dan dirty :)

Jouw oplossing gaat alleen een beetje de mist in als er select boxen in het formulier voorkomen.
Pagina: 1