Toon posts:

Antec 80/80 Triled Fans

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet efkes iet weten over de antec triled fans. Zijn dezen regelbaar d.m.v. potmetertje, of via een temp gestuurde potmeter, of zijn ze helemaal niet regelbaar? Ik kan het echt nergens vinden.

http://www.digiworldbv.nl...tail&productid=2030000022

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

een led heeft een drempelspanning. de fan zal dus wel draaien, maar de kans zit er in dat je leds uitvallen bij het naarbenedendraaien van het voltage

Verwijderd

Topicstarter
hmz vreemd. Ik kan ook niet echt wijzer worden van onderstaand artikel
nieuws: Antec Trilight ventilator review

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Ik heb er 2 gekregen ter compensatie van CTW, er zit geen temp of pot meter op, je zou ze softwarematig kunnen beinvloeden, zal ik vanmiddag met speedfan ff testen als ik tijd heb.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Topicstarter
Spice schreef op 10 september 2002 @ 13:20:
Ik heb er 2 gekregen ter compensatie van CTW, er zit geen temp of pot meter op, je zou ze softwarematig kunnen beinvloeden, zal ik vanmiddag met speedfan ff testen als ik tijd heb.
Hmz las het zelf net ook:
At £11 + VAT from The Overclocking Store, the Antec Trilight fan is not the cheapest 80 mm case fan on the market but it is one of the coolest looking. It lacks the finger guards and variable speed of the Akasa Crystal Blue fan but from a modding perspective, the Antec it blows it away!

Laat je het me nog even weten?

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

nee, je kan ze niet softwarematig aansturen.
De voeding gaat via een molex stekker, alleen zwart en rood (12 volt dus)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Topicstarter
Spice schreef op 10 september 2002 @ 21:44:
nee, je kan ze niet softwarematig aansturen.
De voeding gaat via een molex stekker, alleen zwart en rood (12 volt dus)
Damn wat een losers, hebben ze die blauwe fans waar het wel op zit. :(

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 11:45:
[...]

Damn wat een losers, hebben ze die blauwe fans waar het wel op zit. :(
EUHHHH voor zover ik weet gaan alle fans op 12V hoor. je kunt dmv een potmeter er tussen te frutten het voltage wel naarbeneden draaien. maar ik vrees dat op een bepaald moment de leds uitvallen omdat ze een drempelspanning nodig hebben

Verwijderd

Topicstarter
AtomicShockwave schreef op 11 september 2002 @ 13:43:
[...]

EUHHHH voor zover ik weet gaan alle fans op 12V hoor. je kunt dmv een potmeter er tussen te frutten het voltage wel naarbeneden draaien. maar ik vrees dat op een bepaald moment de leds uitvallen omdat ze een drempelspanning nodig hebben
Ik snap die gasten niet bauwe ze een mooie blue led fan. Werkt perfect en dan komme ze met een nieuwe en dan zetten ze er weer geen potmeter tussen. |:(
Pagina: 1