Toon posts:

[XP] blijft hangen in spellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes!

Ik heb een probleem bij het spelen van spellen als UT, Warcraft 3 etc.
Wanneer ik een tijdje aan het spelen ben hangt m'n pc zonder specifieke reden, zelfs als ik bijvoorbeeld in een menu zit.

Toen dit probleem voor de eerste keer voorkwam heb ik een schone installatie van windows XP gedaan, maar het probleem bleef maar teugkomen. Aangezien er een SBLive! in m'n PC zit heb ik die er als eerste uitgehaald en vervangen voor en SB128. Hierna bleef het probleem zich voordoen.

Het 3e wat ik gedaan heb is m'n oude TNT2 vervangen door een geforce 2, aangezien het alleen bij grafisch zware spellen gebeurde. Ook dit had geen resultaat.

Weet iemand misschien nog een andere oplossing? want ik word er een beetje crazy van 8)7

ohja, nog ff m'n systeem:
AMD Athlon XP 1600+
PCChips m830 moederbord
256 Mb RAM
1x 6Gb Maxtor 5400 RPM
1x 20 Gb Maxtor 7200 RPM
Geforce2 MX 400 64MB
Soundblaster 128 PCI
AC'97 On-board
LevelOne 10/100 MBit netwerkkaart

Windows XP Corporate
Directx 8.1
NVidia 30.1 Detonator

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:30

Hu9o

Schokkend

Heb je wel je oude detonator drivers verwijderd? Dit doe je met DetonatorDestroyer. Misschien dat dit het is.

succes

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Kun je anders met CTRL-ALT-DEL niet zien welke processen er hangen?

Verwijderd

Topicstarter
Hu9o schreef op 10 september 2002 @ 09:47:
Heb je wel je oude detonator drivers verwijderd? Dit doe je met DetonatorDestroyer. Misschien dat dit het is.

succes
bij een schone installatie van windows zijn er toch nog geen detonator drivers aanwezig? of zie ik dat verkeerd?
ik ga het iig proberen
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 10:13:
Kun je anders met CTRL-ALT-DEL niet zien welke processen er hangen?
dat zou idd wel makkelijk zijn ja, maar helaas 'freezed' m'n hele systeem dan en reageert alleen op een flinke mep op de resetknop :(