Red Alert 2 in te koop deze week?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 12:50
Ik hoorde vanmorgen op de radio een reklame voor Red Alert 2 (of C&C Red Alert 2, zoals ze dat daar dan noemen). Hierbij zeiden ze dat je de strijd van de Sovjets tegen de Amerikan moet beslissen (of iets dergelijks).

Nu zeiden ze daarna dat het te koop was over 3 dagen bij Dixons, FRS, etc. Hebben meer mensen dit gehoord?? Lijkt me wel leuk, komend weekend RA2 spelen :):):)

Sorry voor de header, is iets fout gegaan... (in moet weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, heb ik ook gehoord:
Nog 3 dagen....

Typisch een spel dat ik ga kopen om nostalgische redenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:19

Mike78

Always

Heb ik ook gehoord. Klopt ook met eerdere berichten van westwood release datum 26 oktober. *D

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit een worldwide release? Of is ie al uit in amerika ed?

In dat geval moet ik mijn ftpaccounts maar eens gaan checken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

TrashBash: triest hoor die opmerking, als je een spel echt leuk vind, dan koop je dat gewoon...... of je moet een arme sloeber zijn

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij komt ie morgen al uit in Amerika :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>TrashBash: triest hoor die opmerking, als je een spel echt leuk vind, dan koop je dat gewoon...... of je moet een arme sloeber zijn[/quote]A) Ik ben student, dus een arme sloeber. 100 piek is wel veel!
B) Na 100 piek uitgegeven te hebben voor TibSun ben ik niet zo zeker meer van de kwaliteit van westwood spellen.

Ik koop zelf alle spellen die ik lang speel.
Voorbeelden : Deus Ex, Diablo II, Baldurs Gate II, Half-Life, QuakeIII etc...
Maar 100 piek uitgeven voor een spel waarvan ik niet zeker weet dat ik het na 2 dagen nog speel vind ik absolute verspilling.
Dan kijk ik liever ff de kat uit de boom (of uit de ftp;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:21

Flexx

This side up

KUT, ik heb geen geld (net rekening van studiegeld gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPEG
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-10-2020
Ik heb hem al een paar weken geleden besteld in America. De Limited Edition. Beetje duur, maar wel de moeite waard.

AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 12:50
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 16:07 schreef Trashbash het volgende:
Is dit een worldwide release? Of is ie al uit in amerika ed?[/quote]Nee, het vreemde is dat hij al uit is in Zwitserland :? en een ander onbekend land. De release date hier in NL is gelijk aan Australië en US is 0-2 dagen later :). Kijk voor meer details op deze site of op de officiële RA2 site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Laatst online: 14-10 12:01
Ik w8 wel totdat de true iso uitkomt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 15:16
Red Alert 2 komt er hier waarschijnlijk ook eerst als back upje, ik was super verslaafd aan C&C en vooral aan Red Alert, maar wat Westwood mij geflikt heeft met TS flikken ze me niet weer (sta je dan s'morgens vroeg om 8 uur op je vrije dag te wachten tot de gamestore los gaat, je lapt 109,95, fiets naat huis en na een uur ben je dat spel al strontzat). (en ja ik koop genoeg legale games)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfde verhaal hier

normaal koop ik ook spellen (quake, quake2, unreal, dune2000, delta force) en dus ook Tiberium Sun, maar die viel me behoorlijk tegen na een week... qua spel ligt 't gewoon bar slecht :(

had ik natuurlijk kunnen verwachten... de zoveelste ripoff op de megasuccesvolle C&C

voor RedAlert was ik al niet gevallen en ben er nooit aan begonnen verder... het wordt me allemaal TE klein en de maps TE groot en de variatie TE veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-10 14:36
donderdag komt de tnt-meneer zegt pcmedia.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown
  • Niet online
De iso's van de minder legale versie is net uitgekomen (2 volle cds)
Wordt weer downloaden geblazen vanacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, lekker downloaden die game!

Hehehehe, jammer dat ik jou dan niet terug zie op de multiplay servers van WestWood >:)!

En ik wil wel een potje kunnen RA2-en over internet dus ik geef er weer es lekker F99,95 aan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd zie hier net enkele iso'tjes gerarred. 680 en 630 mb.
Hmmz. Dat duurt wel weer een paar minuten op de UT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

nem0 kan je zo effe posten wat je eerste indruk is van het beeld en de scirmische game play?

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 15:16
Nou ik heb met mijn TS ook is op die westwood server gezeten.....kan ook zo die 100 piek wel weggooien, daar vond ik geen hol aan, wil bouwen en met een leuk leger de handel platwalsen, niet in versnelde tijd na 5 min al een nuke op mijn kop.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk! Dat is het goede woord voor RA2, alleen die graphics zijn niet zo geweldig (max. 1024*768).

Maar leuk is het zeker.

<div align="center">[img]"http://www.olle.quickonline.nl/gamepics/redalert2.jpg"[/img]</div>

Mooi he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het er tot nu toe nog niet erg overtuigend uitzien.

Ik heb em helaas nog niet kunnen downloade
-> ftp server is platgelegt :(
Pagina: 1