Ik heb net beetje met de search gespeeld maar werd niet wijzer van de dingen die ik nog moet weten.
Ben met een verslag bezig voor school, moet een aantal dingen over diverse soorten servers verwerken daarin.
Nu zit ik met het probleem dat ik zo direct niet nog een aantal soorten servers weet, en kan ik er een paar niet op google vinden of hier in de search
Soorten servers die ik heb zijn:
File server (incl. uitleg)
Printer server (incl. uitleg)
Applicatie server (incl. uitleg)
SMTP server (incl. uitleg)
Dataserver (excl. uitleg)
Image server (excl. uitleg)
Ik weet dat er nog meer zijn, kan er echter niet op komen. Zoeken helpt me helaas ook niet verder.
Heb wel een idee van wat die laatste 2 zijn, maar ik weet het slechts deels en wat ik weet weet ik niet zeker
Wat ik nu vraag is niet of jullie mn verslag maken, maar of jullie me misschien wat op weg kunnen helpen met links naar sites waar ik wat informatie kan vinden hierover.
Tevens welke andere soorten servers nog bestaan
Wie kan mij helpen?
bij voorbaat dank
Ben met een verslag bezig voor school, moet een aantal dingen over diverse soorten servers verwerken daarin.
Nu zit ik met het probleem dat ik zo direct niet nog een aantal soorten servers weet, en kan ik er een paar niet op google vinden of hier in de search
Soorten servers die ik heb zijn:
File server (incl. uitleg)
Printer server (incl. uitleg)
Applicatie server (incl. uitleg)
SMTP server (incl. uitleg)
Dataserver (excl. uitleg)
Image server (excl. uitleg)
Ik weet dat er nog meer zijn, kan er echter niet op komen. Zoeken helpt me helaas ook niet verder.
Heb wel een idee van wat die laatste 2 zijn, maar ik weet het slechts deels en wat ik weet weet ik niet zeker
Wat ik nu vraag is niet of jullie mn verslag maken, maar of jullie me misschien wat op weg kunnen helpen met links naar sites waar ik wat informatie kan vinden hierover.
Tevens welke andere soorten servers nog bestaan
Wie kan mij helpen?
bij voorbaat dank