ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand mij snel kan helpen. Ik wil een windows 2000 systeem volledig locken zodat de functie toeten niet meer werken,startbalk enz enz het enige wat nog moet kunnen is dat een programma draait .(ik heb dit nodig om ergens een PC te kunnen neer zetten om emailadressen te verzamelen om die later een mailing te kunnen sturen) wie kent zon programma om win 2k te locken tnx
het leven kan zo makkelijk zijn!
* Han mist zijn "close topic" knopje
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Kan ik geen afbouwregeling krijgen? 
En die wachtgeldregeling? Wanneer treed die in werking?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ow je kan van mij wel een slotje krijgen hoor
Tijdens de meeting
Je kan ook altijd je keyboard er uit trekken
slechte hardware nemen.. locked die op random tijden
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
Volgens mij bedoelt de topicstarter niet locken, maar een werkstation dichtspijkeren voor bijvoorbeeld gebruik in een kiosk ofzo...
hint: kijk eens bij programs > administrative tools > local security policy
hint: kijk eens bij programs > administrative tools > local security policy
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Start => Run => cmd.exe => "prompt $" => alt+enter => cls (enter)
Wil nog wel eens mensen van hun stuk brengen
(zeker onder 9x)
Wil nog wel eens mensen van hun stuk brengen
Ik hoop niet dat die 'mailing' (aangezien je adressen aan het 'verzamelen' bent) iets in de trend van 'Enlarge your penis!!!' of andere spam is? :RVerwijderd schreef op 10 september 2002 @ 08:54:
ik heb dit nodig om ergens een PC te kunnen neer zetten om emailadressen te verzamelen om die later een mailing te kunnen sturen)
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ja shell veranderen naar het naam van dat programma. Zoek naar een ini file met daarin shell=explorer.exe en verander dat naar shell=programma.exe
Timmer de rest dicht met policies. Als je weer terug wilt in je normale schell. CTRL-ALT-DEL -> Nieuwe Taak -> Explorer.exe
Timmer de rest dicht met policies. Als je weer terug wilt in je normale schell. CTRL-ALT-DEL -> Nieuwe Taak -> Explorer.exe
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Dit werkt alleen in Windows 9X zo. Je kunt in de NT/2K/XP reeks dit ook aanpassen, maar dan moet het via de registry. En dan kun je met de taskmanager (control + shift + escape) nog gewoon nieuwe tasks maken. Niet nuttig dus.Jeroen_Tielen schreef op 10 september 2002 @ 09:30 een heel verhaal voor Win9X:
Misschien is het handig als de topic starter vertelt wat ie eigenlijk wil?
Verwijderd
Of instaleer iets van scriptlogic http://www.scriptlogic.com kan je van alles laten vast stellen, wat een gebruiker wel of niet mag.... vaste achtergrond kan je instellen, alles blokkeren, het stelt je local security policy in. als je dat niet goed snapt. dat is iets overzichtelijker dan de local security policy zelf :-) je kan er wel net iets meer mee instellen!
Pagina: 1