4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik heb gekeken maar ik vind het niet echt duidelijk.
Maar iig, het multi pc modem is niet de speedtouch home.
De multipc modem is volgens mij van nokia en deze heeft ook een ingebouwde 4 poorts switch, wat een speedtouch home niet heeft.
Als mijn geheugen me niet in de steek laat was et multipc modem ook een alcatel
Oke, op het plaatje staat heel duidelijk Speedtouch. Dus is het geen Nokia.[Airwolf] schreef op 10 september 2002 @ 09:55:
[...]
Ik heb gekeken maar ik vind het niet echt duidelijk.
Maar iig, het multi pc modem is niet de speedtouch home.
De multipc modem is volgens mij van nokia en deze heeft ook een ingebouwde 4 poorts switch, wat een speedtouch home niet heeft.
Ik heb ondertussen verder gezocht, en ben er nu van overtuigd dat beide de Speedtouch Home aanbieden. In ieder geval werkt dit modem prima met ADSL heb ik gelezen, dus gaat die het worden voor mij.
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Mja, als jij mij niet wil geloven maakt het mij niet uit.Microkid schreef op 10 september 2002 @ 09:58:
[...]
Oke, op het plaatje staat heel duidelijk Speedtouch. Dus is het geen Nokia.
Ik heb ondertussen verder gezocht, en ben er nu van overtuigd dat beide de Speedtouch Home aanbieden. In ieder geval werkt dit modem prima met ADSL heb ik gelezen, dus gaat die het worden voor mij.
Ik heb toch echt thuis de Speed touch home staan van 238 euro en dat is niet het multi-pc modem wat aageboden wordt nu.
plaatje van de KPN multi PC modem wat nu aangeboden wordt. Wat staat daar?? Speedtouch toch?

Hier plaatje van de Alcatel Speedtoch Home. Is dus hetzelfde als die van KPN.

Hier plaatje van de Alcatel Speedtoch Home. Is dus hetzelfde als die van KPN.
Ja, denk jij dan dat elke speedtouch hetzelfde is 
Elke (dsl)modem van Alcatel heet speedtouch.
Alleen elke heeft een ander naam erachter.
Dus het Ethernet modem wat wordt geleverd bij kpn-adsl dat is de Speedtouch home.
En de het usb modem is de Speedtouch usb.
En het wireless ding (waar ik me meevergiste) die is wel van nokia.
Wat van deze de naam is van Alcatel heb ik geen idee van, pleeg ff een belletje naar xs4all die willen het vast wel vertellen.
Elke (dsl)modem van Alcatel heet speedtouch.
Alleen elke heeft een ander naam erachter.
Dus het Ethernet modem wat wordt geleverd bij kpn-adsl dat is de Speedtouch home.
En de het usb modem is de Speedtouch usb.
En het wireless ding (waar ik me meevergiste) die is wel van nokia.
Wat van deze de naam is van Alcatel heb ik geen idee van, pleeg ff een belletje naar xs4all die willen het vast wel vertellen.
Zal ik doen.
het multi PC modem is een speedtouch 510, het normale ethernetmodem is speedtouch home en alleen het wireless modem (van 650 euro) is van nokia.
De modem in het pakket van 320 euro is dus een speedtouch510.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Thanks, dat zocht ik! De Speedtouch Home is goed genoeg, eventueel getweaked naar een Pro.JvS schreef op 10 september 2002 @ 11:30:
het multi PC modem is een speedtouch 510, het normale ethernetmodem is speedtouch home en alleen het wireless modem (van 650 euro) is van nokia.
Mee eens. (zie sig voor meer info)Microkid schreef op 10 september 2002 @ 12:46:
[...]
Thanks, dat zocht ik! De Speedtouch Home is goed genoeg, eventueel getweaked naar een Pro.
Pagina: 1