Toon posts:

ADSL delen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogfelijk met ADSL om een fax en een pinautomaat (altijd online) te delen, er zit een spliter bij je ADSL paket maar je kan hier alleen je ADSL Modem, hoofd tel en een telefoon op aansluiten maar is het dan ook mogelijk om maybe doormiddel van een zegmaar hub ervoor te zorgen dat ik ook de pin kan aansluiten en deze altijd online blijft ? O-)
Ik weet dat ik me vraag een beetje klote heb gesteld :?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
misschien een telefooncentrale aansluiten aan de hoofdingang voor de tel in de splitter en dan aan die phone centrale de pin aansluiten?

nee, dit gaat niet werken..aan de telefooncentrale zit je nog aan 56k snelheid met tik kosten :(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:13

JvS

Ik heb hem zelf ook

Een pin apparaat gaat toch over dat D-kanaal ofzo? Dat extra kanaal (naast de twee 64kpbs lijnen) van 8kpbs ofzo dat bij isdn gebruikt wordt om ook nummerherkenningsinfo over te sturen enzo?
Ik zou niet weten waarom het dan niet zou werken, maar waarom vraag je het de leverancier van het pin apparaat het niet eventjes?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Tsja ik zal het maar ff gaan vragen aan de KPN

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:13

JvS

Ik heb hem zelf ook

Heeft die dat pin ding geleverd? Die splitter splitst gewoon telefoon en adsl, verder gebeurt er niets. De leverancier van je pin-apparaat weet of het over de telefoonlijn gaat, de adsl helpdesk niet (maar volgens mij heb je al gebeld en heb je te horen gekregen dat het kan :P)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp