Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
kom je helemaal niet in het menu terecht? anders moet je gewoon ff een andere kernel kiezen maar dat had je denk ik zelf ook wel kunnen bedenken aangezien je al eerder slack heb gedraaid
Rookworst zonder R is ook worst.
nee hij start niet door.. hij leest de cd maar vervolgens niks.BezurK schreef op 10 september 2002 @ 08:33:
kom je helemaal niet in het menu terecht? anders moet je gewoon ff een andere kernel kiezen maar dat had je denk ik zelf ook wel kunnen bedenken aangezien je al eerder slack heb gedraaid
of hij leest de cd en reboot vervolgens
ik ga ff bootdisks proberen
edit
werken ook niet (dat zal wel aan mij leggen)
ik heb nu me .net server leeg gehaald en ben het daar op aan het installeren
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
* moto-moi gokt dat de MD5SUM niet kloptDuinkonijn schreef op 10 september 2002 @ 08:36:
nee hij start niet door.. hij leest de cd maar vervolgens niks.
of hij leest de cd en reboot vervolgens
ik ga ff bootdisks proberen
Ik hoop voor je dat je de iso nog bewaard hebt ? Zo ja --> kijk hier maar eens
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
ja maar dan boot hij tog ook niet van me p2 / p4?moto-moi schreef op 10 september 2002 @ 09:29:
[...]
* moto-moi gokt dat de MD5SUM niet klopt
Ik hoop voor je dat je de iso nog bewaard hebt ? Zo ja --> kijk hier maar eens
hij geeft goed aan
een foute MD5SUM kan op verschillende machines, andere problemen geven..Duinkonijn schreef op 10 september 2002 @ 09:31:
ja maar dan boot hij tog ook niet van me p2 / p4?
Hmm, naja, het was te proberenhij geeft goed aan
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
Je kunt ook dosslack proberen. Dat is een bootdiskette om alsnog vanaf cd te kunnen installeren. http://www.userlocal.com/dosslack/ Of anders een stapeltje bootdisks en rootdisks maken.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2002 11:03 . Reden: typo ]
Pagina: 1