Na een weekje programmeren ben ik dan toch bijna zover om de eerste release uit te brengen van een webmail interface 
Ik zal een aantal screenshots posten en graag jullie mening en of feedback over het geheel

Addresboek volledige manageble.

Outlook Express achtige verzendschermen

Ondersteuning voor HTML e-mail en multiple attachments
----------------------------------------------------
Dit alles komt met multi user mogelijkheden
Dus meerdere profielen voor meerdere gebruiken... en dat alles zonder database. Voor de opslag van gegevens worden XML bestanden gebruikt (elk profiel zijn eigen bestand) zodat het ook voor evt andere toepassingen kan worden gebruikt.
Het inloggen gebeurd dmv md5 encryptie op ipnummer en sessionID. Dus alleen te hacken als je een echt goede (en snelle) hacker bent.
Het enige nadeel is dat de XML files niet gecodeerd zijn maar dat moet in de toekomst veranderen
bovendien moeten nog bepaalde javascriptjes aangepast worden om multi-browser compatible te zijn.
Nu komt de vraag
Wie weet hoe ik iets kan coderen en decoderen maar op zo'n manier dat het amper te kraken is. Md5 is helaas/gelukkig alleen linear
Ik zal een aantal screenshots posten en graag jullie mening en of feedback over het geheel

Addresboek volledige manageble.

Outlook Express achtige verzendschermen

Ondersteuning voor HTML e-mail en multiple attachments
----------------------------------------------------
Dit alles komt met multi user mogelijkheden
Het inloggen gebeurd dmv md5 encryptie op ipnummer en sessionID. Dus alleen te hacken als je een echt goede (en snelle) hacker bent.
Het enige nadeel is dat de XML files niet gecodeerd zijn maar dat moet in de toekomst veranderen
bovendien moeten nog bepaalde javascriptjes aangepast worden om multi-browser compatible te zijn.
Nu komt de vraag
Wie weet hoe ik iets kan coderen en decoderen maar op zo'n manier dat het amper te kraken is. Md5 is helaas/gelukkig alleen linear