Wanddoos met zowel RJ-45 als RJ-11

Pagina: 1
Acties:

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 16:16
Zijn er wanddozen waarbij je 1 connector van elk hierin hebt? Ik wil graag een enkele doos gebruiken voor mijn Netwerk en telefoon. Bijna alle wanddozen die ik zie hebben bijvoorbeeld alleen maar 2 maal RJ-45..... Ik zoek dus een combi wanddoos.....

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Je kunt je RJ11 stekkertje zonder problemen in een RJ45 stopkontaktje steken, hoor.
Ben je meteen voorbereid op ISDN

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Die kleine rj 11 stekkertjes werken perfect in RJ45 contacten, waarom niet alles full bekabelen dan kan je later nog aanpassen.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

gewoon RJ45 bekabelen/aansluiten, RJ11 stekkertjes passen perfect in RJ45 connectoren

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Koop 1 "dubbel-doosje" RJ11 en 1 "dubbel-doosje" RJ45. De contactblokjes zitten gewoon los (zet je pas vast tijdens monteren) dus die kan je verwisselen, je hebt 2 "porties gemengd" ;)

Of doe dat al in de winkel en loop met 1 (gemengd) doosje naar de kassa >:)

[ Voor 0% gewijzigd door Yalopa op 10-09-2002 09:46 . Reden: ;-) --> ;) ]

You don't need eyes to see, you need vision

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 08:51:
gewoon RJ45 bekabelen/aansluiten, RJ11 stekkertjes passen perfect in RJ45 connectoren
passen niet echt perfect hoor, als je een RJ-11 in een RJ-45 steekt kan het zijn dat op den duur de buitenste 2 pootjes niet meer goed contact maken. vaak als mense gaan verhuizen met werk plekken worden die dingen op gepatcht en dan blijken ze in eens niet meer te werken, en kan je er een nieuwe in zetten.

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

Verwijderd

Zou gewoon een RJ-45 plug op je telefoonsnoer planten.

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:53
Gewoon alles rj45 maken er zijn. Er zijn van die kabeltjes die 1 kant rj45 stekker andere kant rj11 stekker heben deze gebruiken ze op mijn werk namelijk. Alles rj45 is is een stuk flexibeler

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Pagina: 1